Economist in economie generala – Contabilitate Generala siTaxe

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Saint-Gobain Romania active.


Vezi toate job-urile Economist in economie generala – Contabilitate Generala siTaxe active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: Saint-Gobain Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Calarasi
  • Actualizat la: 24.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lider mondial în domeniul construcțiilor ușoare și durabile, Saint-Gobain proiectează, produce și distribuie materiale și servicii pentru piețele industriale și de construcții. Soluțiile sale integrate pentru renovarea clădirilor publice și private, pentru construcțiile ușoare și decarbonizarea construcțiilor și a industriei sunt dezvoltate printr-un proces continuu de inovare și oferă durabilitate și performanță. Angajamentul Grupului este ghidat de scopul său, „MAKING THE WORLD A BETTER HOME".

    În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips, Weber, Duraziv şi Chryso, cumulând aproximativ 2000 de angajaţi în 14 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava, Vălenii de Munte, Popești Leordeni şi Ariceştii Rahtivani.

    În 2022, Saint-Gobain România a primit certificarea „Angajator de Top” pentru al 6-lea an consecutiv, datorită condiţiilor de muncă excelente oferite angajaților săi.

    Cerinte

    - Abilitati de lucru cu sisteme contabile;
    - Cunostinte de operare Ms Office – nivel avansat;
    - Orientarea catre imbunatatire continua;
    - Studii superioare;
    - Abilitatea de a interpreta si corela date;
    - Abilitatea de a formula argumente in vederea prezentarii lor clientilor /altii si capacitatea de a lucra cu termene limita;
    - Capacitatea de a lua decizii in situatii dificile / diverse si de a lucra cu termene limita;

    Responsabilitati

    - Verifica documentele suport si se asigura ca sunt respectate procedurile si legislatia in vigoare;
    - Pregatirea si transmiterea rapoartelor fiscale de TVA, Impozit pe profit si alte taxe (intocmire declaratii lunare/trimestriale/semestriale/anuale, plati de impozite si taxe catre buget);
    - Verificarea veniturilor cu jurnalul de vanzari si cifra de afaceri rapoartata catre grup;
    - Analizarea operatiunilor din jurnalul de cumparari pe tipuri de tranzactii si categorii;
    - Intocmire documentatie Inregistrare/radiere puncte de lucru la ANAF, obtinere cerificate atestare fiscala, certificate cazier fiscal, s.a;
    - Pregatire si obtinere diverse certificate, atestate fiscale;
    - Participarea la procesul de audit;
    - Pregateste reconcilieri lunare si diferite raportari statistice;
    - Pregatire si reconciliere informatii dosar “preturi de transfer”;
    - Asigura suport in rezolvarea problemelor de natura fiscala pentru colegi si celelalte departamente din firma si pentru partenerii cu care aceasta are relatii contractuale;
    - Operatiuni legate de reconciliere, arhivare si inchidere de luna;
    - Participarea la implementarea/mentinerea/imbunatatirea controalelor si a procedurilor interne.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Deva,

    Lipova,

    Lugoj,

    Vezi job-uri similare (103)