Director General, A6 si CHIMCOMPLEX sucursala Someş

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Chimie - Petrochimie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Dej
  • Actualizat la: 16.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    • Minimum 5 ani de experienta in management general;
    • Experienta in manangementul proiectelor si implementarea schimbarii;
    • Nivel foarte bun de cunoastere a limbii engleze;
    • Foarte bune abilități de comunicare și de stabilire a relațiilor de calitate cu ceilalți;
    • Abilități de analiză și planificare;
    • Focus ridicat asupra rezultatelor și eficienței proceselor;
    • Foarte bună abilitate de rezolvare a problemelor
    • Excelentă capacitate de luare a deciziilor (inclusiv de propunere a unor soluții alternative factorilor de decizie superiori și implementare rapidă și consistentă a deciziilor);

    Profil psihologic:

    • Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei;
    • Consecvenţă în declaraţii şi acţiuni;
    • Centrare pe rezultate;
    • Iniţiativă;
    • Implicare în muncă;
    • Dinamism;
    • Abilităţi de organizare;
    • Negociere;
    • Abilităţi bune de comunicare;
    • Asertivitate;
    • Abilităţi de prezentare şi persuasiune.

    Responsabilitati

    Scopul postului:
    Director general este responsabil de a conduce și administra compania A6 si Chimcomplex sucursala Someş, este responsabil pentru rezultatul afacerii, îmbunatățirea calității serviciilor, administrarea schimbărilor strategice și motivarea angajaților. Sesizează oportunitățile strategice, asigurând susținerea profitabilității și a dezvoltării afacerii și organizației.

    Responsabilitati:
    • Asigură ca planul de afaceri și bugetul să fie elaborate și realizate.
    • Dezvoltă, implementează și optimizează mecanismele de control și monitorizare a rezultatelor financiare ale afacerii.
    • Asigura bunul mers al companiei prin anticiparea si gasirea unor surse permanente de finanțare.
    • Maximizează calitatea serviciilor oferite clienților printr-un proces de îmbunatățire continuă.
    • Asigură ca la nivelul întregii organizații să se mențină centrarea pe client.
    • Se asigură permanent de respectarea standardelor de calitate serviciilor oferite prin măsuri preventive.
    • Asigură îmbunătățirea productivității și a eficienței operaționale.
    • Asigură ca proiectele sa fie terminate la data stabilită și în limitele de cost fixate.
    • Asigură controlul periodic al proceselor manageriale și operationale ale afacerii.
    • Dezvoltă și implementează planuri de afaceri și strategii care să conducă la creșterea afacerii pe piața din România.
    • Conduce echipa de management a companiei.
    • Gestionează economic și psihologic situațiile de criză prin tehnici manageriale specifice.
    • Stabilește obiective operaționale anuale pentru companie în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunatățirii calitative și satisfacerii clienților, în concordanță cu obiectivele strategice.
    • Elaborează planuri de lucru anuale, trimestriale și lunare pentru realizarea tuturor obiectivelor propuse.