Director General, A6 si CHIMCOMPLEX sucursala Someş
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Mentor's Search active.Vezi toate job-urile Director General, A6 si CHIMCOMPLEX sucursala Someş active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Chimie - Petrochimie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Mentor's Search |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.06.2019 |
Remote work: | On-site |
Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.
Cerinte
• Minimum 5 ani de experienta in management general;
• Experienta in manangementul proiectelor si implementarea schimbarii;
• Nivel foarte bun de cunoastere a limbii engleze;
• Foarte bune abilități de comunicare și de stabilire a relațiilor de calitate cu ceilalți;
• Abilități de analiză și planificare;
• Focus ridicat asupra rezultatelor și eficienței proceselor;
• Foarte bună abilitate de rezolvare a problemelor
• Excelentă capacitate de luare a deciziilor (inclusiv de propunere a unor soluții alternative factorilor de decizie superiori și implementare rapidă și consistentă a deciziilor);
Profil psihologic:
• Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei;
• Consecvenţă în declaraţii şi acţiuni;
• Centrare pe rezultate;
• Iniţiativă;
• Implicare în muncă;
• Dinamism;
• Abilităţi de organizare;
• Negociere;
• Abilităţi bune de comunicare;
• Asertivitate;
• Abilităţi de prezentare şi persuasiune.
Scopul postului:
Director general este responsabil de a conduce și administra compania A6 si Chimcomplex sucursala Someş, este responsabil pentru rezultatul afacerii, îmbunatățirea calității serviciilor, administrarea schimbărilor strategice și motivarea angajaților. Sesizează oportunitățile strategice, asigurând susținerea profitabilității și a dezvoltării afacerii și organizației.
Responsabilitati:
• Asigură ca planul de afaceri și bugetul să fie elaborate și realizate.
• Dezvoltă, implementează și optimizează mecanismele de control și monitorizare a rezultatelor financiare ale afacerii.
• Asigura bunul mers al companiei prin anticiparea si gasirea unor surse permanente de finanțare.
• Maximizează calitatea serviciilor oferite clienților printr-un proces de îmbunatățire continuă.
• Asigură ca la nivelul întregii organizații să se mențină centrarea pe client.
• Se asigură permanent de respectarea standardelor de calitate serviciilor oferite prin măsuri preventive.
• Asigură îmbunătățirea productivității și a eficienței operaționale.
• Asigură ca proiectele sa fie terminate la data stabilită și în limitele de cost fixate.
• Asigură controlul periodic al proceselor manageriale și operationale ale afacerii.
• Dezvoltă și implementează planuri de afaceri și strategii care să conducă la creșterea afacerii pe piața din România.
• Conduce echipa de management a companiei.
• Gestionează economic și psihologic situațiile de criză prin tehnici manageriale specifice.
• Stabilește obiective operaționale anuale pentru companie în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunatățirii calitative și satisfacerii clienților, în concordanță cu obiectivele strategice.
• Elaborează planuri de lucru anuale, trimestriale și lunare pentru realizarea tuturor obiectivelor propuse.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sales Representative - mase plastice BUCURESTI, | |
Fochist - Brasov Brasov, | |
Inginer procese materiale Slatina Slatina, | |
Vezi job-uri similare (17) |
Raporteaza eroarea la