IT Network Support Officer

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Educaţie, calificări şi pregătire specială
    • Student sau diplomă universitară
    Experienţă profesională
    • Dacă nu a urmat cursurile unei Universităţi de Informatică, un an în industria IT sau în departamentul IT al unei întreprinderi mijlocii sau mari
    • Experienţa în domeniul sistemelor bancare constituie un avantaj
    Cerinţe aferente muncii
    • Software Office
    • PC Hardware Microsoft
    • Sisteme de operare
    • Concepte elementare de reţelistică, TCP/IP
    • Aptitudini PC hardware
    • Engleză fluent
    • Permis de conducere
    Cerinţe speciale
    • Orientare catre client
    • Planificare si organizare
    • Orientare spre gasirea solutiilor
    • Buna comunicare
    • Atentie la detalii
    • Flexibilitate, adaptabilitate la schimbare
    • Abilitati de lucru sub presiune
    • Spirit de echipa

    Responsabilitati

    • Asistenţă de prim nivel prin rezolvarea problemelor utilizatorilor prin telefon sau prin intervenţie pentru probleme legate de birou (hardware, software)
    • Asistenţă de prim nivel pentru echipamentul activ de reţea
    • Asistenţă de prim nivel pentru probleme de telefonie
    • Efectuarea de modificări de software sau hardware la cererea supervizorului
    • Instalarea şi configurarea de staţii de lucru, laptop-uri sau orice alte configuraţii PC speciale oferind copii de siguranţă ale datelor, dacă este cazul
    • Asistenţă la videoconferinţă
    • Raportarea problemelor nesoluţionate supervizorului direct
    • Raportarea necesarului de reparaţii şi întreţinere
    • Transfer de cunoştinţe pentru ceilalţi membri ai echipei
    • Îndeplinirea sarcinilor descrise în documentul care cuprinde sarcinile & procesele legate de echipa de asistenţă IT, care sunt repartizate de şeful echipei, de o aplicaţie software Helpdesk sau sunt asumate voluntar
    • Asistenţă periodică după program în conformitate cu orarul IT Support Services