Consilier service

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2019
    Cerinte

    1. Experienta pe un post similar
    2. Cunostinte tehnice auto si pasionat de domeniul auto
    3. Permis de conducere cat. B
    4. Cunoastere programe identificare piese
    5. Abilitati de comunicare si relationare

    Responsabilitati

    1. Efectueaza receptia masinilor pentru service si intocmeste fisa de intrare in service (noteaza pe fisa de intrare toate solicitarile clientului)
    • In cazul in care clientul lasa masina la noi se asigura ca aceasta este parcata intr-o zona corespunzatoare pana la momentul la care intra in service si instiinteaza clientul sa nu lase in masina obiecte de valoare
    2. Introduce masina in service la data si ora la care este programata sau preda cheia sefului de service. Cel ce introduce masina in service verifica daca exista martori de eroare aprinsi la bord.
    3. Comunica mecanicului si sefului de service solicitarile clientului si se asigura ca acestea sunt indeplinite
    4. Mentine relatia service-client pe tot parcursul lucrarilor. Informeaza clientul cu privire la constatarile, necesarul de piese sau de manopera suplimentare (identifica si oferteaza piesele si manopera in functie de constatarile mecanicilor si a sefului de service)
    5. Efectueaza predarea autoturismului catre client si il informeaza pe acesta despre lucrarile realizate si eventualele constatari si recomandari. Solicita si completeaza cartea de service a clientului cu lucrarile efectuate. In cazul automobilelor BMW completeaza istoricul de service online cu inregistrarea km si lucrari efectuate (doar cu aprobarea clientului)
    6. Ofera asistenta post-reparatie: follow up client
    7. Introduce in sistem fisele de constatare intocmite de mecanici, identifica si oferteaza piesele si manopera necesare cu ajutorul sefului de service. Transmite oferta clientului pe mail/telefonic , efectueaza programarea in service si comanda de piese atunci cand este cazul
    8. Gestioneaza masinile lasate la reparat (cele care nu au deja programare) si le programeaza pentru constatare si reparatie in cel mai scurt timp posibil, verificand daca exista programari anulate sau spatii libere in programator
    9. Proceseaza cererile de oferta venite pe site (cele care necesita si manopera) si le prezinta clientilor. Efectueaza programarea in service a lucrarilor si comanda de piese atunci cand este cazul
    10. Asigura procesarea garantiilor (intocmirea dosarului de garantie, trimiterea pieselor catre furnizor si urmarirea stadiului de rezolvare a garantiei)
    11. Asigura returul cat mai rapid al SDV-urilor inchiriate de la diversi parteneri
    12. Verifica disponibilitatea si aranjarea pe rafturile dedicate a pieselor pentru masinile programate a doua zi (cu ajutorul celui de la depozit service)
    13. Prezinta clientilor asigurarile A24, asigura vanzarea acestora si intocmirea actelor necesare(primeste procent din vanzari)
    14. Prezinta clientilor posibilitatea de obtinere/inchiriere masina la schimb (trebuie stabilite exact conditiile in care masina se ofera gratuit si in care se percepe un cost)

    Alte informatii

    Program de lucru de luni - vineri, intre 9 - 18.