IT Service Desk Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile IT Service Desk Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Educaţie, calificări şi pregătire specială:
    • Student sau diplomă universitară
    • Engleză fluent
    Experienţă profesională:
    • Absolvent Universitate/Facultate tehnica sau un an în departamentul IT al unei companii mici sau mijlocii
    • Activitatea într-un mediu cu sucursale multiple este un plus
    • Experienţa în domeniul sistemelor bancare constituie un avantaj
    Cerinţe aferente muncii:
    • Software: Microsoft Office
    • Sisteme de operare: Microsoft Windows
    • Concepte elementare de reţelistică, TCP/IP
    • Aptitudini PC hardware
    Cerinţe speciale:
    • Orientare catre client
    • Planificare si organizare
    • Orientare spre gasirea solutiilor
    • Buna comunicare
    • Atentie la detalii,
    • Flexibilitate, adaptabilitate la schimbare
    • Spirit de echipa

    Responsabilitati

    • Asistenţă de prim nivel prin solutionarea problemelor utilizatorilor in aplicatiile cu specific bancar, prin telefon, e-mail, sau prin intervenţie remote folosind aplicatii interne de conectare la distanta
    • Instalare si configurare software a aplicatiilor bancare
    • Efectuarea de modificări de software la cererea supervizorului
    • Raportarea problemelor nesoluţionate supervizorului direct
    • Transfer de cunostinte pentru ceilalti membri ai echipei
    • Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini delegate de superiorul direct in concordanta cu obiectivele liniei de business