Team Leader Inbound - Iasi

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 20.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Cunostinte:
    • Comunicare avansata in limba engleza
    • Comunicare verbala si scrisa
    • Cunostinte solide de operare PC, browsere de internet si MS Office
    • Cunostinte operationale despre tranzactii efectuate prin card / online banking sau alte instrumente de plata
    • Experienta in activitatea de relatii cu clienti prin telefon
    • Management de echipe si activitati
    • Cunoasterea normelor din sectorul bancar
    Abilitati:
    • Abilitati de comunicare si persuasiune
    • Abilitati interpersonale
    • Abilitati analitice si orientare detalii
    • Abilitati de organizare si prezentare structurata
    • Abilitate de integrare si lucru in echipa
    • Abilitati de calcule matematice complexe
    • Orientare catre client si inovatie
    • Capacitatea de a munci in conditii de stres;
    • Personalitate creativa si proactiva

    Responsabilitati

    • Organizeaza impreuna cu trainerul dedicat activitatii de Contact Center sesiuni de insusire cunostinte si dezvoltare abilitati pentru angajatii din echipa gestionata.
    • Se asigura de integrarea si pregatirea operationala a angajatilor noi in echipele de suport(cf fisei de post).
    • Ofera feedback regulat consultantilor din echipa si sustine cu acestia sesiuni de indrumare cu privire la activitatea lor;
    • Se asigura ca toti consultantii din echipa ofera informatii, suport si consiliere telefonica in privinta produselor si serviciilor oferite de banca (cf fisei postului) impreuna cu coordonatorii directi ai echipelor;
    • Dezvolta proceduri/procese eficiente (scenarii de apel) in scopul cresterii calitatii serviciului clienti.
    • Rezolva impreuna cu echipa reclamatii dificile de la clienti (interni si externi)
    • Colaboreaza cu departamentele interne ale bancii pentru a imbunatati constant nivelul de suport acordat clientilor
    • Dezvolta proceduri/procese eficiente in scopul cresterii calitatii serviciului clienti
    • Urmareste atingerea obiectivelor individuale si ale echipei
    • Dezvolta, implementeaza si revizuieste responsabilitatile principale ale subordonatilor
    • Analizeaza statistici ale evolutiei
    • Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini delegate de superiorul direct in concordanta cu obiectivele liniei de business