HR Consultant (ADMIN)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile HR Consultant (ADMIN) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Studii superioare absolvite;
    Minim 3 ani experienta in administrare de personal;
    Gestionarea unui numar de minim 600 de salariati;
    Cunostinte solide de legislatia muncii;
    Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat.

    Responsabilitati

    Intocmirea formelor necesare pentru încadrare, promovare, desfacerea contractului de muncă, după caz, pentru personalul societăţii (contracte individuale de muncă, acte adiţionale, decizii etc.);
    Verificarea documentelor prezentate la angajare in vederea inscrierii lor in baza de date;
    Eliberarea adeverinţelor de orice fel precum şi a altor acte solicitate de salariaţii societăţii, cu respectarea prevederilor legale;
    Acordarea de consultanta tuturor angajatilor cu privire la orice problema legata de resurse umane, legislativa, concedii de odihna, calcularea salariilor etc.
    Controlează buna desfăşurare a contractelor individuale de muncă, ţine evidenţa concediilor de odihna, întocmeşte corect dosarele pentru angajare;
    Intocmirea de rapoarte catre departamentul Financiar.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (52)