Outsourcing Manager

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate
    • Cel putin 3 ani experienta in domeniul bancar
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
    • Experiență în elaborarea și introducerea unor schimbari de procese si / sau proceduri
    • Foarte bune activitati de comunicare verbala si in scris, atat in romana cat si in Engleza
    • Cunostiinte de operare PC (MS Office, Excel, Power Point)
    • Abilitatea de a sintetiza date complexe sau diverse
    • Competente in soluționarea conflictelor si rezolvarea problemelor
    • Buna planificare strategica, gandire analitica
    • Atentie la detalii si lucru in conditii de termene de predare limita
    • Spirit de echipa

    Responsabilitati

    • Monitorizarea la nivel local a procesului de externalizare de activitati prin derularea de controale, conform regulilor specifice ale Grupului UniCredit;
    • Coordonarea implementarii initiativelor de externalizare activitati, identificandu-le pe cele relevante si nerelevante, cu suport din partea structurilor organizationale/functiilor responsabile cu mentinerea relatiei cu furnizorii si cu monitorizarea acestora (prin persoanele desemnate ca responsabile cu activitatile externalizate (RTO), conform ghidurilor si regulilor de grup);
    • Asigurarea, la cerere, catre RTO, a suportului metodologic corespunzator: indeplineste rolul de indrumare si control pentru persoanele desemnate ca responsabile cu activitatile externalizate/RTO;
    • Desfasurarea, in colaborare cu persoanele desemnate ca responsabile cu activitatile externalizate/RTO, a activitatilor de evaluare a riscurilor, inclusiv a celor asociate cu potentiale conflicte de interese ale furnizorilor si a impactului asupra companiei, cu sprijinul functiilor de management al riscurilor si de conformitate;
    • Coordonarea activitatilor de monitorizare a expirarii contractelor/conventiilor pentru managementul/ prestarea de servicii si, daca este cazul, initierea activitatilor de reinnoire a contractului;
    • Re-evaluarea categoriilor de activitati externalizate, actualizarea evaluarii preliminare a riscurilor impreuna cu RTO;
    • Verificarea impactului bugetar si, impreuna cu structurile competente locale, re-evaluarea categoriei activitatii externalizate;
    • Coordonarea activitatilor necesare ce au ca scop selectia furnizorilor pentru initiativele de externalizare, relevante sau ne-relevante, cu implicarea functiei de la nivelul Grupului care asigura Guvernanta activitatilor Externalizate (GOG);
    • Acordarea sprijinului necesar persoanelor desemnate ca responsabile cu activitatile externalizate in pregatirea si revizuirea conventiilor/contractelor de management al serviciilor, cu implicarea structurilor competente: definirea, formularea si negocierea termenilor si conditiilor de plata;
    • Asigurarea managementului activitatilor de raportare catre Grup (GOG);
    • Implicat in procesul de comunicare cu autoritatile locale si Grup (GOG) cu privire la activitatile externalizate