Coordonator Achizitii, Agentie de turism Ploiesti

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 25.06.2019
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    Candidat (ideal):
    - De preferat cu domiciliul in zona Ploiesti;
    - Studii superioare absolvite (ideal economie, turism, drept);
    - Permis de conducere.

    Experienta:
    - Minim 5 an experienta de vanzari/achizitii;
    - MS Office, sisteme de rezervari, comunicare, negociere.

    Calitati si competente:
    - Abilitati de manager (stabilire taskuri, prioritizare sarcini, urmarirea atingerii obiectivelor, organizarea timpului, capacitate de analiza si sinteza);
    - Abilitati excelente de comunicare;
    - Responsabil, implicat, sociabil, organizat, atent, onest, perseverent;
    - Exprimare corecta, logica, cursiva, in limba romana;
    - Limba engleza - nivel mediu;
    - Buna cunoastere a geografiei Romaniei, cunostinte de drept comercial (contracte);
    - Disponibilitate pentru deplasari.

    Responsabilitati

    Planificarea activitatii departamentului, impreuna cu Directorul Comercial, in raport cu strategia si obiectivele companiei.
    Conducerea echipei de achizitii, impreuna cu care realizeaza:
    - Stabileste responsabilitati cu fiecare agent;
    - Participa la recrutare, inductie si training intern pentru echipa
    - Intocmeste lista de prospecti si ii contacteaza in vederea incheierii de contracte;
    - Incheie contracte cu unitatile de cazare pentru achiziti de produse turistice;
    - Urmareste derularea contractelor
    - Coordoneaza echipa pentru introducerea in sistemul de rezervari a produselor;
    - Decide produsele de promovat pentru departamentul de marketing;
    - Revizuieste si reinnoieste contractele in curs;
    - Intocmeste rapoarte;
    - Urmareste concurenta si compara produsele cu cele din piata; implementeaza planul de actiuni;
    - Participa la pregatirea targurilor de turism sau altor activitati ocazionale (burse, infotripuri);
    - Participa la evaluarea oamenilor din echipa propunand programele de dezvoltare necesare;
    - Colaboreaza cu toate celelalte departamente din firma.

    Alte informatii

    Pachet salarial: 2500/3000 lei net; tichete de masa; prime de sarbatori; bonusuri de performanta alaturi de echipa, dupa perioada de proba; alte beneficii in functie de vechimea in companie ca: zile de concediu suplimentare, asigurare medicala privata, programe de dezvoltare, pensie privata, vacante.