Front Desk Officer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile HR Gold active.Vezi toate job-urile Front Desk Officer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Arhitectura - Design - Proiectare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | HR Gold |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.06.2019 |
Remote work: | On-site |
HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.
Ne dorim sa fim un partener strategic pentru clientii nostri, sa selectam impreuna cei mai buni angajati pentru posturile disponbile. Vizam atat companii ce au un departament intern de recrutare, insa datorita volumului ridicat de posturi disponibile, externalizeaza o parte a recrutarii, cat si companiile ce nu au departament intern de recrutare.
Totodata oferim posibilitatea potentialilor candidati ce sunt in cautarea unui loc de munca sa isi gasesca jobul dorit, luand in calcul experienta anterioara pentru posturile ce solicita acest lucru si informatiile specifice sau ii directionam pe candidatii ce sunt la inceput de drum sa isi aleaga un parcurs al carierei.
Studii superioare absolvite;
Experienta minima: 1 an pe un post similar;
Cunostinte de contabilitate primara;
Capacitatea de a lucra in echipa;
Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office;
Aptitudini de comunicare, planificare si negociere.
Pentru partenerul nostru, o firma de top din industria materialelor de constructii/arhitectura/design interior - cautam o persoana comunicativa si organizata pentru postul de Front Desk Officer in Bucuresti.
Responsabilitati:
Relationarea cu clientii/potentialii clienti ai companiei, prin abordarea directa si identificarea necesitatilor acestora;
Raspunde si asigura o buna gestionarea a solicitarilor clientilor;
Actualizarea bazei de date a clientilor existenti;
Gestionarea si transmiterea corespondentei, a documentelor, a coletelor catre persoanele responsabile din companie sau catre firmele de curierat;
Indeplinirea activitatilor de contabilitate primara conform sarcinilor atribuite(incasari, registru de casa);
Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
Gestionarea eficienta a situatiilor limita si identificarea de solutii.
Beneficii:
shuttle pus la dispozitie in fiecare zi, daca nu vrei sa vii cu masina personala;
coaching personal si profesional la locul de munca;
un mediu deschis catre tehnologie si simplificare - suntem cu ochii pe cele mai noi tendinte in domeniu, pe care vrem sa le implementam.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Junior Admin & Payroll Officer BUCURESTI, | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (20) |
Raporteaza eroarea la