OFITER COLECTARE DEBITE - part-time/full-time

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Intrum Romania active.


Vezi toate job-urile OFITER COLECTARE DEBITE - part-time/full-time active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: Intrum Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Juridic
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 11.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cu o prezenta in 24 de tari din Europa si avand peste 160 de parteneri la nivel mondial, Intrum este liderul industriei de credit management si colectare de creante.
    Misiunea Intrum este de a ajuta atat companiile cat si consumatorii sa devina liberi de datorii si sa isi gasească echilibrul financiar.
    Cu grija pentru clientii si consumatorii sai si prin serviciile de imbunatatire a fluxului de numerar, Intrum deschide calea spre o economie puternica.
    Intrum Romania are o echipa locala de peste 250 de profesionisti iar, la nivel european, colectivul Intrum numara peste 9 500 de angajati.

    Cerinte

    Te invitam in echipa noastra daca iti doresti sa:

    - lucrezi intr-o companie Nr. 1 la nivel mondial
    - inveti tot timpul lucruri noi
    - faci parte dintr-o echipa comunicativa
    - iti desfasori activitatea intr-un sediu de ultima generatie intr-o zona centrala

    Asteptam sa ne vedem la interviu! Aplica mai jos!
    Noi ne ocupam de training-ul tau, de integrarea ta in echipa si iti oferim feed-back constant. Daca iti doresti sa evoluezi profesional, ai posibilitati reale de promovare in orice departament al companiei, in concordanta cu dorintele si aspiratiile tale!

    Poti alege un program de 4 ore/zi, 6 ore/zi sau 8 ore/zi, de luni pana vineri. Te asteptam in zona Stefan cel Mare/Tei, la 5 minute de metrou Stefan cel Mare.

    Responsabilitati

    Vei face parte din departamentul Call Center si, alaturi de colegii din echipa, vei invata sa:

    - Lucrezi cu specialisti care te vor pregati sa faci fata oricaror provocari
    - Comunici si sa intelegi asteptarile si nevoile clientilor
    - Contactezi telefonic clienti si sa gestionezi un portofoliu alocat
    - Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor
    - Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasiv

    Care sunt abilitatile de care ai nevoie pentru a putea indeplini cu succes task-urile?

    - Atitudine pozitiva si orientare catre client si rezultate
    - Foarte bune abilitati de comunicare si spirit de echipa
    - Abilitati de organizare si atentie la detalii
    - Bune cunostinte de operare calculator (Word, Excel)

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    - Pachet salarial complex (salariu fix + tichete de masa, decontare transport METROREX/ STB)
    - Bonusuri motivante, in functie de performanta ta
    - Participarea la traininguri si coachinguri periodice
    - Acces la pachete de servicii medicale
    - Smartphone din partea companiei, precum si reduceri la servicii de telefonie
    - Acces biblioteca online
    - Facilitare acces la activitati sportive