OPERATIONS ADMINISTRATOR OFFICER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FIRST BANK active.Vezi toate job-urile OPERATIONS ADMINISTRATOR OFFICER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | FIRST BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.06.2019 |
Remote work: | On-site |
We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.
Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:
- fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi
- lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect
- înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil
Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de OPERATIONS ADMINISTRATOR OFFICER!
De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:
Asigura suportul operational si procesarea centralizata a operatiunilor specifice aferente produselor de pasiv, dupa cum urmeaza: Proceseaza instructiunile de plata in lei si valuta primite si operatiunile de compensare a instrumentelor de debit si a ordinelor de plata in lei, conform regulilor Sistemului Eleectronic de Compensare; Monitorizarea incasarii comisioanelor de la bancile externe in favoarea Bancii si reconciliaza comisioanele OUR platite de Banca;Activitati de investigatii aferente instructiunilor initiale, cecurilor trimise spre incasare sau tranzactiilor suspecte;
Operatiuni aferente activitatilor de popriri: Asigura respectarea cadrului legal si efectueaza operatiunile necesare in desfasurarea activitatii de infiintare/ ridicare/ suspendare a popririlor in situatia in care Banca are calitatea de tert poprit; Verifica corectitudinea operatiunilor permise efectuate in conturilor clientilor cu blocaje de popriri de catre unitatile teritoriale sau alte entitati din Banca, pe perioada deblocarii conturilor; Solutionarea reclamatiile si notificarile emise de clienti, organele de executare sau alte parti implicate in procedura de executare silita prin poprire, furnizeaza informatii necesare in litigii/ raspunsuri catre diverse autoritati, in cazul in care Banca figureaza ca tert poprit; Pregatirea si transmite situatii referitoare la sumele de bani sechestrate catre Agentia Nationala de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, in conformitate cu reglementarile legale.
Cerintele noastre sunt:
Studii superioare finalizate/ in curs, de preferat economice;
Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word) si a programului Excel, precum si operarea in Outlook Express;
Orientare spre clienti si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor;
Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare;
Spirit de echipa, dinamism, adaptabilitate, initiativa;
Disponibilitatea de a lucra in ture, in baza unui orar de lucru stabilit (ture de noapte, weekenduri si sarbatori legale)
.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
Branch Operations Officer - Bucuresti BUCURESTI, | |
Banking Officer part-time (Entry level) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (109) |
Raporteaza eroarea la