OPERATIONS ADMINISTRATOR OFFICER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile OPERATIONS ADMINISTRATOR OFFICER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.

    Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:
    - fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi
    - lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect
    - înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil

    Cerinte

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de OPERATIONS ADMINISTRATOR OFFICER!

    De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    Asigura suportul operational si procesarea centralizata a operatiunilor specifice aferente produselor de pasiv, dupa cum urmeaza: Proceseaza instructiunile de plata in lei si valuta primite si operatiunile de compensare a instrumentelor de debit si a ordinelor de plata in lei, conform regulilor Sistemului Eleectronic de Compensare; Monitorizarea incasarii comisioanelor de la bancile externe in favoarea Bancii si reconciliaza comisioanele OUR platite de Banca;Activitati de investigatii aferente instructiunilor initiale, cecurilor trimise spre incasare sau tranzactiilor suspecte;
    Operatiuni aferente activitatilor de popriri: Asigura respectarea cadrului legal si efectueaza operatiunile necesare in desfasurarea activitatii de infiintare/ ridicare/ suspendare a popririlor in situatia in care Banca are calitatea de tert poprit; Verifica corectitudinea operatiunilor permise efectuate in conturilor clientilor cu blocaje de popriri de catre unitatile teritoriale sau alte entitati din Banca, pe perioada deblocarii conturilor; Solutionarea reclamatiile si notificarile emise de clienti, organele de executare sau alte parti implicate in procedura de executare silita prin poprire, furnizeaza informatii necesare in litigii/ raspunsuri catre diverse autoritati, in cazul in care Banca figureaza ca tert poprit; Pregatirea si transmite situatii referitoare la sumele de bani sechestrate catre Agentia Nationala de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate, in conformitate cu reglementarile legale.

    Cerintele noastre sunt:

    Studii superioare finalizate/ in curs, de preferat economice;
    Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word) si a programului Excel, precum si operarea in Outlook Express;
    Orientare spre clienti si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor;
    Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare;
    Spirit de echipa, dinamism, adaptabilitate, initiativa;
    Disponibilitatea de a lucra in ture, in baza unui orar de lucru stabilit (ture de noapte, weekenduri si sarbatori legale)

    Responsabilitati

    .

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (109)