Asistent Administrativ cu limba franceză

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ cu limba franceză active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 07.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată, deschisă şi motivată să se dezvolte într-un mediu de lucru dinamic.
    Te așteptăm în echipa noastră de Suport Administrativ dacă:





    cunoști limba franceză la un nivel minim B1;

    ești adaptabil, responsabil și riguros;

    ai o atitudine pozitivă și proactivă.

    Responsabilitati

    Care sunt responsabilitățile unui Asistent administrativ în acest departament?



    Gestionează taskuri administrative.
    Preia, înregistrează, distribuie documente sau informaţii către departamentele implicate.
    Realizează activitățile pe care le are în portofoliu conform procedurilor de lucru și respectând termenele aferente fiecărei activități.
    Verifică și actualizează bazele de date ale departamentului.
    Analizează costurile pe diversele servicii din companie.

    Alte informatii

    Și pentru că apreciem implicarea și dorința de învățare, oferim următoarele beneficii:



    Formare;
    Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,