HR Generalist - Determinat 6 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile HR Generalist - Determinat 6 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Cunostinte avansate excel
    Orientat spre detalii
    Cunostinte Charisma

    Responsabilitati

    MIFID
    - pregateste saptamanal rapoarte pentru identificarea persoanelor ce urmeaza a fi notificate in acest scop;
    - solicita angajatilor identificati documentele necesare notificarii la ASF;
    - explica si ofera suport angajatilor in procesul de completare documente;
    - pregateste dosarul de notificare; intocmeste documentele si obtine semnaturile necesare
    - pastreaza legatura cu toate departamentele implicate (Training, Legal, Compliance, Retail) si trimite status saptamanal al notificarilor;


    BANCASSURANCE
    - Mentine relatia cu furnizorul de cursuri pentru obtinerea certificarii Bancassurance ;
    - Transmite si confirma plata facturilor pentru cursuri si examene;
    - Ofera suport colegilor cu posibilele nelamuriri aferente procesului ce certificare;
    - Inregistreaza in Charisma codurile RI si RAF;
    - Intocmeste rapoarte pentru diferite situatii cu privire la certificari.


    TRANSPED
    - Obtine certificarea colegilor in vederea semnarii electronice;
    - Incarca pe platforma Transped documentele necesare obtinerii semnaturii electronice;
    - Colaboreaza cu managerii pentru a identifica persoanele cu functii in scop de a detine o semnatura digitala;
    - Mentine relatia cu furnizorul de semnaturi digitale – Transped.