Client Support Representative with German (Call Center)

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor.

    Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

    Prin transmiterea CV-ului şi a aplicaţiei dumneavoastră pe orice cale către SC BIA Human Resource Management Services SRL, vă exprimaţi în mod expres consimţământul ca aceasta societate să prelucreze si sa transfere informaţiile şi datele cu caracter personal indicate în aceste documente. De asemenea, vă aducem la cunostinţă că în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, aveţi dreptul de informare, dreptul de a accesa şi/sau rectifica datele cu caracter personal ce vă sunt procesate, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal, în baza unor motive justificate şi temeinice, conform prevederilor legale relevante, precum si dreptul de a vă adresa justiţiei. Compania BIA Human Resource Management Services figureaza în registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal cu numarul 2306.

    Cerinte

    BIA HR este in cautarea unei persoane pentru pozitia de Client Support Representative with German. Pozitia este vacanta pentru o companie care ofera solutii audio-video.


    • German – proficient level;
    • English - working language level;
    • Very good computer skills, excellent knowledge of MS Office applications;
    • Responsible, well organized, extremely thorough, open, assertive, proactive, analytical and logical person;
    • Excellent team player as well as independent worker, cross-cultural communication skills are a plus.

    Responsabilitati

    The Client Service&Support team is the key point in the interaction with clients. This position requires handling calls and emails from the clients, resolving product and service problems.

    • Take in charge new incidents (inbound calls, emails), put them into the ticketing system and then provide support following troubleshooting procedures and using specific applications;
    • Follow up incidents where necessary (call back the clients, communicate with the internal departments on escalated issues);
    • Provide the clients with information regarding the status of their incidents;
    • Report technical problems following specific procedures.

    Alte informatii

    Benefits:

    • The ability to join a multinational renowned company;
    • Motivational salary package;
    • Pleasant and organized work environment.