Internal Controller

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MedLife SA active.


Vezi toate job-urile Internal Controller active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: MedLife SA
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sunt 26 de ani de când primii noștri pacienți au trecut pragul unei clinici MedLife. Sunt 26 de ani de când sănătatea a devenit pentru noi mai mult decât o profesie, o pasiune. Sunt milioane de pacienți care au apelat la noi în căutarea celor mai bune soluții la nevoile lor medicale, cu încrederea și siguranța că întâlnesc aici oameni capabili, profesioniști pasionați, medici experimentați, personal amabil și un zâmbet care să le șteargă orice urmă de neliniște de pe chip.

    Încrederea pacienților noștri este cea mai importantă resursă a activității noastre, de aceea, de la deschiderea primei noastre clinici, acum 26 de ani, nu am încetat să inovăm, să cunoaștem, să investim în medicii noștri și în echipamentele medicale și să fim prezenți cât mai aproape de pacienții noștri din întreaga țară. 

    Cerinte

    Cerinte:

    Minimum 1 an intr-o pozitie similara;
    Studii superioare economice, de preferinta in domeniul financiar-contabil si de control intern;
    Cunostinte de analiza economico-financiara;
    Cunostinte solide de operare MS-Office, Excel avansat;
    Capacitate buna de intelegere a mecanismelor businessului

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Participare la pregatirea anuala a bugetului si monitorizarea lunara a variatiilor bugetare sesizand variatiile peste pragurile semnificative;
    Supervizare si verificare cheltuieli si oportunitate de angajare a cheltuielii;
    Monitorizarea performantei financiare a activitatii operationale si raportari catre titularii de buget a realizarilor din fiecare luna comparativ cu bugetul;
    Asigurarea indeplinirii conditiilor de incadrare corecta pe centre de cost a fiecarui cost, conform metodologiei de bugetare;
    Propunere si urmarirea implementarii de masuri in vederea optimizarii si reducerii costurilor;
    Intocmire diferite rapoarte profitabiltate pe linii de business;
    Realizare de proceduri;
    Diferite controale operationale si verificare aplicare proceduri in teren;
    Alte rapoarte solicitate de management.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (131)