Specialist Relatii Clienti

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Abilitati de relationare, abilitatea de a purta o conversatie telefonica sau pe email;
    - Excelente abilitati de comunicare vorbit si scris (telefonic, chat si e-mail);
    - Atentie la detalii;
    - Orientare catre client pentru a solutiona sesizarile acestora;
    - Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diferite situatii.
    - Capabilitati de prioritizare a sarcinilor zilnice si eficientizare a timpului.
    - Cunostinte medii de limba engleza;
    - Cunostinte medii operare PC.

    Responsabilitati

    - Preluarea apelurilor telefonice si a emailurilor primite de la clientii companiei si solutionarea lor;
    - Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii simple si eficiente;
    - Pastrarea confidentialitatii informatiilor interne si ale informatiilor despre clienti;
    - Va face parte din departamentul de marketing;
    - Folosirea unui limbaj profesional.

    Alte informatii

    - Tichete masa;
    - Echipa tanara si profesionista;
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul beauty;
    - Training-uri de specialitate;
    - Program de lucru de luni pana vineri.