Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Reporting Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Reporting Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | confidential |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.07.2019 |
Remote work: | On-site |
Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Îți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor? Ai capacitatea de a dezvolta rapoarte și analize complexe și de a le prezenta managementului companiei? Știi să gestionezi și să te dedici unui proiect în totalitate, dând dovadă de autonomie? Ești o fire îndeajuns de curioasă pentru a-ți dezvolta o imagine de ansamblu asupra business-ului? Ai capacitatea de a « gândi dincolo de cifre »?
Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului Reporting și Controlling din Iași.
Ne-ar plăcea să ai:
- experiență de peste 3 ani în domeniul economic/ financiar (reprezintă un avantaj experiența în control de gestiune sau analiză financiară);
- cunoștinṭe de limbă engleză la nivel mediu-avansat (nivel B2);
- cunoștinṭe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel mediu);
- pasiune pentru cifre și analize;
- capacitate de sinteză și spirit analitic;
- gândire logică, capacitate de organizare și prioritizare.
În calitate de Reporting Specialist, principalele tale misiuni vor consta în:
- Realizarea de rapoarte de analiză economico-financiară care să asigure un management eficient al activităților din cadrul firmei;
- Monitorizarea gradului de atingere a obiectivelor specifice fiecărei activități din cadrul departamentelor din companie;
- Identificarea serviciilor performante, cât și a celor problematice, cu scopul de a le propune axe de ameliorare;
- Analiza cifrei de afaceri, a costurilor, a rentabilității investițiilor;
- Realizarea și prezentarea de analize/ rapoarte punctuale la solicitarea managementului.
Ce oferim:
- Home office (1 zi/ lună).
- Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
- Acces la școala internațională de formare a companiei;
- Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional;
- Sală de relaxare. Atunci cand ai o pauză în timpul zilei te poți bucura de o masă de foosball, PlayStation și Green Corner;
- Vineri tematice și alte activități bazate pe conceptul "Happy people at work";
- Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
- Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Finance Coordinator BUCURESTI, Strainatate, Iasi, |
Raporteaza eroarea la