Troubleshooting lead - Bitdefender

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    Esti pasionat de domeniul IT, ai reusit sa scapi de interminabilele pop-up-uri din browser si esti proactiv? Mai mult decat atat, comunici cu usurinta cu oamenii si vorbesti engleza la nivel avansat?

    Aplica si hai sa vorbim mai multe!

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci tu este foarte simplu!

    Sa preiei solicitarile primite prin chat, e-mail sau telefonic;
    Sa oferi suport tehnic (level 1) clientilor Bitdefender;
    Sa participi la sesiuni periodice de training care sa te ajute sa te dezvolti pe plan profesional si personal.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Program de lucru flexibil part time/full time, organizat in functie si de disponibilitatea ta. De exemplu avem cele 3 ture clasice 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00 / 22:00 – 06:00 si 6 ture intermediare 16:00 - 00:00 / 17:00 - 01:00 / 18:00 - 02:00 / 19:00 - 03:00 / 20:00 - 04:00 / 21:00 - 05:00;
    Salariu fix + tichete de masa + bonusuri lunare de performanta, ce vor creste progresiv odata cu experienta acumulata de tine in companie;
    Posibilitati reale de promovare in cadrul companiei;
    Oportunitatea de a acumula experienta in domeniul IT - Software;
    O atmosfera relaxanta - concursuri, zile tematice si iesiri in echipa;
    Abonament Bookster;
    Abonament medical clinica privata.