HR Generalist Junior

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor.

    Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

    Prin transmiterea CV-ului şi a aplicaţiei dumneavoastră pe orice cale către SC BIA Human Resource Management Services SRL, vă exprimaţi în mod expres consimţământul ca aceasta societate să prelucreze si sa transfere informaţiile şi datele cu caracter personal indicate în aceste documente. De asemenea, vă aducem la cunostinţă că în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, aveţi dreptul de informare, dreptul de a accesa şi/sau rectifica datele cu caracter personal ce vă sunt procesate, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal, în baza unor motive justificate şi temeinice, conform prevederilor legale relevante, precum si dreptul de a vă adresa justiţiei. Compania BIA Human Resource Management Services figureaza în registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal cu numarul 2306.

    Cerinte

    BIA HR cauta o persoana pentru pozitia HR Generalist Junior. Pozitia este vacanta pentru o companie care ofera solutii IT.


    Cerinte:

    • Studii superioare in domeniul Resurselor Umane;
    • Intre 2 si 3 ani de experienta in HR pe zona administrativa si salarizare;
    • Cunostinte de limba engleza nivel mediu;
    • Cunostinte bune de Microsoft Office;
    • Persoana cu bune abilitati de comunicare si relationare;
    • Persoana responsabila, serioasa, organizata si implicata.

    Responsabilitati

    • Intocmeste acte administrative: contracte individuale de munca, dosare de angajat, lichidari, acte aditionale, suspendari, adeverinte impreuna cu providerul;
    • Transmite Revisalul;
    • Centralizeaza informatii privind calculul salarial si se asigura ca livrabilele sunt corecte;
    • Efectueaza comanda de tichete de masa pentru angajatii;
    • Administreaza fondul de beneficii flexibile;
    • Este “the single point of contact” pentru providerii de: calcul salarial, medicina muncii si SSM&SU,
    • Impreuna cu providerul de SSM&SU se asigura ca raportarile si actele necesare sunt rezolvate la in termenele limita necesare;
    • Gestioneaza proiectele de recrutare pentru pozitii de entry level deschise in cadrul companiei;

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Posibilitatea de a te alatura unei companii multinationale de renume, unde exista standarde ridicate de lucru;
    • Pachet salarial motivational;
    • Mediul de lucru placut si organizat;