Agent Customer Care
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile eMAG active.Vezi toate job-urile Agent Customer Care active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | eMAG |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.12.2019 |
Remote work: | On-site |
Grow Faster.
We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.
At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.
Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.
Știi că te potrivești dacă bifezi:
• Dorința de a câștiga experiență: e OK dacă ești la primul job, înveți alături de noi.
• Abilități de comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră.
• Nevoia de a face parte dintr-o echipă de top: suntem energici, entuziaști și prietenoși. Mai ales cu nou-veniții!
Atitudinea potrivită: nu te temi de provocări, le primești cu încredere și determinare de a găsi soluții.
Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?
Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare și returnare produse. Iată ce ar trebui sa faci:
• Mentii o atitudine profesionala orientata spre client;
• Preiei si rezolvi situatiile in care apar neconformitati;
• Asisti clientul in decizia de cumparare prin oferirea detaliilor solicitate despre produse si servicii
• Ajuti cu solutii la diverse probleme: plasare comanda, livrare si retur.
De ce beneficii te bucuri la eMAG?
• Pachet salarial competitiv
• Primești un buget flexibil pentru tichete de masă, turism intern, pensie privată, cursuri de limbi străine.
• Abonament medical la Medicover sau Medlife.
• Ai două coduri unice de reducere, prin care poți cumpăra produse vândute pe eMAG și Fashion Days la prețuri avantajoase.
• Primești discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele.
• Biblioteca Bookster: alegi ce vrei să citești, iar cărțile vin la birou în fiecare săptămână.
GROW FASTER
Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem determinați să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.
Peste 4.000 de persoane lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Services Agent with French Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Services Senior Agent with Spanish Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (277) |
Raporteaza eroarea la