Junior Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Junior Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Cerinte

    • Experienta manageriala de minimum 6 luni intr-o pozitie similara (ex: team leader, program manager, quality manager);
    • Experienta in activitati de Contact Center de minimum 2 ani;
    • Foarte bune abilitati interpersonale si atitudine orientata catre suport echipa;
    • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata catre client si indeplinire obiective;
    • Studii superioare finalizate;
    • Limba engleza cel putin la nivel conversational;
    • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi;
    • Persoana responsabila, proactiva, insistenta;
    • Punctualitate si multi-tasking;
    • Cunostinte solide de MS Office;

    Responsabilitati

    - Coordonarea activitatii de productie a companiei pe proiectele alocate, in vederea indeplinirii obiectivelor cantitative, calitative si de profitabilitate setate pe fiecare proiect;
    - Anticiparea situatiilor de risc operational, prin participarea activa la sedinte, prin discutii cu echipele, cu managementul si cu clientii externi;
    - Identificarea situatiilor exceptionale in derularea serviciilor si propunerea de actiuni pentru tratarea acestora;
    - Coordonarea permanenta a echipelor – team leaderi si agenti Contact Center;
    - Elaborarea procedurilor si instructiunilor de lucru si implementarea acestora;
    - Realizarea activitatilor de mentenanta ale proiectelor de Contact Center – orar, concedii, inlocuiri, etc.
    - Imbunatatirea constanta a proceselor de recrutare si training agenti noi pe proiectele asignate in gestiune;