Junior Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Junior Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitate, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    • Experienta manageriala de minimum 6 luni intr-o pozitie similara (ex: team leader, program manager, quality manager);
    • Experienta in activitati de Contact Center de minimum 2 ani;
    • Foarte bune abilitati interpersonale si atitudine orientata catre suport echipa;
    • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata catre client si indeplinire obiective;
    • Studii superioare finalizate;
    • Limba engleza cel putin la nivel conversational;
    • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi;
    • Persoana responsabila, proactiva, insistenta;
    • Punctualitate si multi-tasking;
    • Cunostinte solide de MS Office;

    Responsabilitati

    - Coordonarea activitatii de productie a companiei pe proiectele alocate, in vederea indeplinirii obiectivelor cantitative, calitative si de profitabilitate setate pe fiecare proiect;
    - Anticiparea situatiilor de risc operational, prin participarea activa la sedinte, prin discutii cu echipele, cu managementul si cu clientii externi;
    - Identificarea situatiilor exceptionale in derularea serviciilor si propunerea de actiuni pentru tratarea acestora;
    - Coordonarea permanenta a echipelor – team leaderi si agenti Contact Center;
    - Elaborarea procedurilor si instructiunilor de lucru si implementarea acestora;
    - Realizarea activitatilor de mentenanta ale proiectelor de Contact Center – orar, concedii, inlocuiri, etc.
    - Imbunatatirea constanta a proceselor de recrutare si training agenti noi pe proiectele asignate in gestiune;