Help desk officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Help desk officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Avand deja o prezenta importanta pe piața locala romaneasca (Cegedim Rx & Cegedim Customer Information) și constient de potentialul de talente din domeniile IT din Romania, grupul Cegedim a ales orasul Bucuresti pentru a-si crea noul centru de servicii.

    Compania Cegedim Service Center este situata in zona de afaceri a cartierului Pipera (caldirea Globalworth Plaza), foarte aproape de stația de metrou Aurel Vlaicu.

    Dupa 2 ani de activitate, deja peste 200 de angajați (septembrie 2019) au ales să ni se alăture și să construiască împreună un centru de excelență operațională, precum și un mediu de lucru plăcut si plin de oportunități.

    Continuăm să creștem și căutăm profesioniști francofoni dinamici, care sa faca una dintre meseriile urmatoare: Consilier hotline, Suport helpdesk, Specialist payroll, Specialist administrativ HR, Consultant HRIS.

    Anul 2020 aduce noi proiecte si ne propunem sa ajungem la 300 de colegi cu care sa impartasim aceleasi valori.

    Cerinte

    • Studii superioare absolvite (de preferinta - Automatica, Cibernetica, ASE);
    • Experienta relevanta in domeniu-IT (minim 2 ani) – reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte hardware/software;
    • Ms Office, network, avantaj: Ms SQL (nivel mediu);
    • Motivatie si orientare catre client;
    • Abilitati bune de comunicare si de planificare a timpului;
    • Proactivitate si initiativa.

    Responsabilitati

    • Acordarea de asistenta tehnica clientilor interni si externi (cabinete medicale / farmacii), prin consiliere si interventii de tip remote;
    • Preluarea apelurilor telefonice si a e-mailurilor prin care se semnaleaza disfunctionalitati;
    • Oferirea consultantei tehnice prin e-mail si telefon in vederea solutionarii problemelor semnalate de catre client;
    • Comunicarea si supravegherea solutionarii problemelor ce necesita interventie pe teren;
    • Preluarea cererilor de servicii si a solicitarilor de noi servicii sau produse, adresate de catre clienti.

    * pozitie disponibila in cadrul echipei Cegedim RX