IT Helpdesk

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor.

    Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

    Prin transmiterea CV-ului şi a aplicaţiei dumneavoastră pe orice cale către SC BIA Human Resource Management Services SRL, vă exprimaţi în mod expres consimţământul ca aceasta societate să prelucreze si sa transfere informaţiile şi datele cu caracter personal indicate în aceste documente. De asemenea, vă aducem la cunostinţă că în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, aveţi dreptul de informare, dreptul de a accesa şi/sau rectifica datele cu caracter personal ce vă sunt procesate, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal, în baza unor motive justificate şi temeinice, conform prevederilor legale relevante, precum si dreptul de a vă adresa justiţiei. Compania BIA Human Resource Management Services figureaza în registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal cu numarul 2306.

    Cerinte

    BIA HR cauta o persoana pentru pozitia IT Helpdesk. Pozitia este vacanta pentru o companie din domeniul medical, cu sediul in Baneasa.

    Cerinte:

    • Cunostinte avansate Sisteme de Operare Microsoft (Windows 7, Windows 8/8.1, Windows 10) si Microsoft Office (versiunile Standard and Professional 2010 si 2013 Home & Business 2016);
    • Cunostinte medii Windows Server 2008, Windows Server 2012;
    • Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP, retele mobile;
    • Cunostinte de baza despre infrastructura IT cum ar fi: amenajare cameră server, cablare structurata, UPS-uri, sisteme control acces, sisteme supraveghere video, centrale telefonice digitale;
    • Experienta in utilizarea si configurarea device-urilor mobile cu SO iOS si Android;
    • Persoana responsabila, serioasa, organizata cu înclinaţie spre service IT;
    • Persoana cu bune abilitati de comunicare si relationare;


    Este un plus daca detine urmatoarele cunostinte / are experienta cu instalarea/configurarea urmatoarelor aplicatii:
    • Lotus Notes;
    • Cisco AnyConnect / VPN clients;
    • Symantec Endpoint Protection (antivirus/antimalware);
    • Veritas System Recovery (back-up protection);

    Responsabilitati

    • Efectueaza diagnosticarea si depanarea echipamentelor IT (servere, PC-uri, laptop-uri etc.);
    • Configureaza echipamente IT conform procedurilor interne;
    • Livreaza si instaleaza echipamentele configurate catre utilizatorii finali;
    • Instaleaza si testeaza sistemul de operare aferent computerului, precum si alte aplicatii software;
    • Acorda suport tehnic prin sistemul helpdesk ticketing sau prin telefon/remote desktop utilizatorilor interni pentru infrastructura IT aflata in responsabilitate directa;
    • Instruieste utilizatorii IT cu privire la utilizarea computerelor si aplicatiilor folosite.
    • Mentine inventarul software/hardware la zi;
    • Asigura mentenanta si diagnostic level 1 asupra tuturor echipamentelor IT (laptop-uri/desktop-uri/imprimante) si escaladeaza problemele la urmatorul nivel de suport.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Posibilitatea de a te alatura unei companii multinationale de renume, unde exista standarde ridicate de lucru;
    • Pachet salarial motivational;
    • Mediul de lucru placut si organizat;