Strategic Account Manager - Bucuresti / Cluj

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Strategic Account Manager - Bucuresti / Cluj active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 07.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 12 ani și oferim servicii standardizate și specifice la nivel national.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. Desi in prezent, raportat la termenul de livrare realizat, ne situam in media superioara a pietei de curierat romanesti, pentru anul 2020 ne-am propus sa depasim standardele vest-europene si sa obtinem cel mai bun procent de livrare ‘’on time’, din piata.
    Avem planuri ambițioase care vor viza dezvoltarea accelerată a rețelei și, pentru că ne dorim să fim mereu cu un pas înainte, investim masiv în tehnologie pentru a construi un model de business foarte ușor adaptabil la condițiile pieței și pentru a răspunde rapid nevoilor clienților noștri.

    Cerinte

    • Comunicare fluenta si putere de argumentare
    • Capacitate de organizare si structurare a informatiei
    • Experienta in vanzari (preferabil in promovarea si vanzarea serviciilor de curierat)
    • Disponibilitate la deplasari (in Bucuresti): 90% din timp
    • Abilitatea de a utiliza cel putin la nivel mediu pachetul Microsoft Office (inclusiv Excel)
    • Utilizarea limbii engleze
    • Hotarat, dinamic si foarte mobil
    • Capacitatea de a transmite informatii intr-o maniera clara, structurata si personalizata in functie de context
    • Aptitudini de improvizatie
    • Permis de conducere categoria B
    • Determinat si Motivat
    • Aptitudinea de a lucra atat individual cat si in echipa

    Responsabilitati

    • Organizarea timpului de lucru si efectuarea vizitelor comerciale
    • Administrarea si dezvoltarea portofoliului comercial
    • Colaborarea cu diferite departamente
    • Propuneri privind imbunatatirea activitatilor zilnice
    • Identificarea oportunitatilor noi de business development
    • Implicare activa in ceea priveste realizarea/imbunatatirea strategiei comerciale
    • Urmareste si actualizeaza etapele procesului de comunicare si contractare cu clientii actuali si cei potentiali
    • Ofera suport inter-departamental in functie de context
    • Participa, periodic, in cadrul sedintelor departamentale
    • Monitorizeaza statusul proiectelor/obiectivelor pe care le are in curs de desfasurare