Customer Support & Telesales B2B - HEINEKEN

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Minim 1 an experienta pe o pozitie similara;
    Studii medii/superioare;
    Excelente abilitati de customer-service, comunicare si negociere;

    Responsabilitati

    Prezinta si promoveaza la telefon produsele HEINEKEN prin realizarea de oferte catre clientii existenti;
    Reprezintă interfața dintre client și companie;
    Identifică problemele semnalate de client si ii acorda suport in rezolvarea acestora;
    Asigura suport clientilor in vederea plasarii comenzilor.

    Alte informatii

    Pachet salarial atractiv;
    Posibilitatea de a evolua si a acumula experienta intr-o companie multinationala;
    Echipa tanara, dinamica care asigura un mediu de lucru placut.