Customer Service Specialist (dep.Logistica) - HEINEKEN

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Service Specialist (dep.Logistica) - HEINEKEN active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Minim 1 an experienta pe o pozitie similara;
    Experienta in Logistica, Facturare, Client Management reprezinta un avantaj;
    Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu/avansat;
    Absolvent de studii superioare.

    Responsabilitati

    Crearea si mentinerea relatiei cu clientii in vederea solutionarii dificultatilor ce pot aparea in procesul de livrare;
    Urmarirea stadiului de livrare al unei comenzi in vederea transmiterii informatiilor catre client;
    Imbunatatirea procesului de livrare al comenzilor in functie de nevoile si asteptarile clientilor;
    Urmarirea stocului de produse si reaprovizionarea acestuia;
    Responsabil de prevenirea, rezolvarea si gestionarea reclamatiilor din partea clientilor;
    Mentinerea legaturii cu toate celelalte departamente implicate in acest proces.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (399)