Customer support limba romana/germana/engleza/franceza/spaniola/italiana/germana+engleza

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA – BIA Human Resource Management Services, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor.

    Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

    Prin transmiterea CV-ului şi a aplicaţiei dumneavoastră pe orice cale către SC BIA Human Resource Management Services SRL, vă exprimaţi în mod expres consimţământul ca aceasta societate să prelucreze si sa transfere informaţiile şi datele cu caracter personal indicate în aceste documente. De asemenea, vă aducem la cunostinţă că în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, aveţi dreptul de informare, dreptul de a accesa şi/sau rectifica datele cu caracter personal ce vă sunt procesate, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal, în baza unor motive justificate şi temeinice, conform prevederilor legale relevante, precum si dreptul de a vă adresa justiţiei. Compania BIA Human Resource Management Services figureaza în registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal cu numarul 2306.

    Cerinte

    - Cunostinte avansate de: germana/engleza/franceza/spaniola/italiana/germana+engleza;
    - Studii minime absolvite;
    - Persoana sociabila, organizata, cu spirit de echipa si dornica de invatare;
    - Persoana atenta la detalii cu capacitate de prioritizare;
    - Bune abilitati de comunicare si relationare;
    - Persoana orientata spre obtinerea rezultatelor;

    Responsabilitati

    - Primirea si gestionarea apelurilor primite;
    - Consultanta si feedback pentru clientii care solicita suport;
    - Raspunde de mentinerea unei imagini pozitive din perspectiva activitatii pe care o desfasoara.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Posibilitatea de a te alatura unei companii multinationale de renume;
    - Lucrul in cadrul unei echipe dinamice si stabile;
    - Salariu fix + comision
    - Tichete de masa;
    - Decont lunar de transport;
    - Asigurare medicala + discounturi sali fitness.