Senior Financial Advisor

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 27.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Obiectivul tău este să devii expert în domeniul financiar. Ai deja cunoștințe și experiență solidă în domeniu, însă ești pregătit (ă) să treci la următorul nivel? Est-ce que vous parlez français?
    Ești o fire curioasă și dornică de a dezvolta o imagine de ansamblu asupra proceselor financiare? Te consideri un spirit analitic și riguros?
    Avem mediul de lucru perfect pentru tine!



    Ne-ar plăcea să ai:
    - cunoștințe avansate în domeniul financiar, fiscalitate, contabilitate, analiză economică și financiară;
    - experiență în contabilitate/ bănci/ trezorerie/ alte domenii conexe – peste 2 ani;
    - cunoștințe de limbă franceză (minim B1) și limbă engleză (minim B1);
    - capacitate de a veni cu idei și soluții la diverse spețe financiare.

    Responsabilitati

    Fii gata să devii Specialistul în consultanță financiară care va:
    - realiza previziune financiară;
    - oferi sprijin în relația cu autoritățile fiscale;
    - evalua activele circulante (stocuri de mărfuri, consumabile);
    - realiza situații financiare consolidate;
    - interveni pe diverse activități în strânsă legătură cu echipele de audit, financial controlling, accounting;
    - urmări în permanență legislația fiscală - rol consultativ vis-à-vis de management.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - Home office (1 zi/ lună);
    - Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Training inițial și periodic specific activității desfășurate;
    - Mediu de lucru dinamic;
    - Feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Acces la oportunități interne;
    - Pachet salarial atractiv.