IT Helpdesk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Smartree active.Vezi toate job-urile IT Helpdesk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro |
Angajator: | Smartree |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.07.2019 |
Remote work: | On-site |
Smartree inseamna peste 22 de ani de experienta pe piata serviciilor de outsourcing de salarizare si administrare de personal.
Smartree HRTech, divizia de inovare in tehnologie pentru procesele de HR, acopera aria de tehnologie software si servicii asociate pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane.
Echipa Smartree HRTech numara aproximativ 100 de oameni.
Smartree Romania, divizia de munca temporară si leasing de personal si recrutare, pune la dispozitia clientilor sai in medie 2400 de angajati.
Avand la baza platforme proprietare de solutii informatice integrate, de ultima generatie, Smartree furnizeaza solutii complexe de gestionare a tuturor proceselor cheie de resurse umane, oferind posibilitatea organizatiilor de a se concentra pe activitatile care aduc plus valoare si le pot sustine cresterea.
Expertiza in cele mai bune practici din industrie dar si know how-ul specialistilor Smartree in payroll, administrare de personal si recrutare au consolidat in permanenta portofoliul de clienti Smartree, format in majoritate din importante companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc.
> Absolvent sau student al unei facultati tehnice de specialitate;
> Experienta anterioara într-un departament IT de minimum 1 an;
> Cunostinte minime in oferirea de suport tehnic pentru sisteme de operare Windows;
> Limba engleza – nivel avansat.
> Instalarea, configurarea, administrarea si depanarea variantelor curente de Windows desktop (Windows 7 , Windows, Windows 10);
> Mentinerea legaturii cu furnizorii de Internet pentru a asigura buna desfasurare a activitatii in firma;
> Supravegherea traficului de date;
> Monitorizarea si asigurarea mentenantei statiilor de lucru;
> Intretinerea solutiei de antivirus a companiei pentru a asigura securitatea statiilor Smartree;
> Mentenanta / configurarea / administrarea conturilor de email de tip Microsoft Exchange/Office 365).
Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati Politica noastra de confidentialitate a datelor cu caracter personal, pe site-ul Smartree.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HelpDesk IT BUCURESTI, | |
Local IT HelpDesk Intern BUCURESTI, Job national | |
1st Line Support (German) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la