Assistant Project Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Swiss Solutions active.Vezi toate job-urile Assistant Project Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Swiss Solutions |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.07.2019 |
Remote work: | On-site |
Suntem Swiss Solutions, cea mai mare agenție de traduceri din si furnizarilor de servicii lingvistice din Romania. Lucrăm la cele mai înalte standarde profesionale și etice cu scopul de a livra servicii de traducere potrivite pentru tine.
Cerinte
Postul necesită:
- aptitudini excelente de comunicare (în scris, verbală, telefonică) și de colaborare
- gândire analitică solidă și competență decizională;
- aptitudini foarte bune de stabilire a priorităților, în special capacitatea de a trata sarcini multiple în perioade scurte de timp
- aptitudini foarte bune de negociere și atenție sporită la detalii
- cunoștințe foarte bune de limba engleză
- foarte bune cunoștințe de utilizare a calculatorului
- diplomă de licență
- permis de conducere, categoria B
- responsabilitate, meticulozitate, atenție la detalii, inițiativă și gândire strategică
Pentru a îndeplini acest rol:
- te vei ocupa de toate aspectele procesului de traducere: primirea solicitărilor de la clienții din portofoliul tău, identificarea celui mai bun freelancer cu care să lucrezi, livrarea la timp proiectelor
- vei identifica necesitățile clientului
- vei planifica proiectele în ce privește: costul, timpul de execuție, resursele
- vei menține o comunicare clară atât cu clienții, cât și cu freelancerii, negociind cei mai buni termeni cu ambele părți
- vei analiza toate informațiile necesare pentru a identifica soluția cea mai bună în scopul finalizării proiectului la timp
- vei folosi aplicațiile și programele interne
- vei transmite în timp util răspunsuri la solicitările clienților
- îți vei organiza și stabili sarcinile de zi cu zi în ordinea importanței
- vei veni cu idei pentru îmbunătățirea continuă a procesului de lucru
- vei coordona activitățile zilnice ale biroului din București ()
- vei respectarea procedurile și instrucțiunile de lucru
- vei administra documentele specifice pentru proiectele proprii și pentru unele dintre proiectele celorlalți Project Manageri (clasificarea, legalizarea, autorizarea, arhivarea, păstrarea evidenței etc.)
- te vei deplasa la diverse instituții pentru a rezolva diferite situații cu privire la proiectele Project
- te deplasezi la diferite instituţii/clienţi/notari etc. atunci când este necesar
- vei gestiona contabilitatea primară a facturilor, furnizorilor și clienților pentru sediul din București
- vei colaborarea permanent cu Project Managerii de la Timișoara și Arad pentru finalizarea proiectelor conform solicitărilor clienților
- vei respecta cu strictețe a termenelor de predare a proiectelor
- te vei implica în diferite activităţi lunare care se desfăşoara în cadrul firmei
- aprovizionezi sediul din București cu materialele consumabilele necesare
Beneficii:
- vei lucra într-un mediu prietenos, alături de o echipă tânără și foarte motivată
- responsabilități incitante pentru a-ți folosi din plin abilitățile
- oportunități de a învăța și de a te dezvolta
- salariu competitiv
- alte bonusuri lunare în funcţie de performanţă
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Assistant Department Manager Sales (m/f/d) BUCURESTI, | |
Project Manager BUCURESTI, | |
Senior Project Manager _ Implementare Proiecte PV Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (203) |
Raporteaza eroarea la