Assistant Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Swiss Solutions active.


Vezi toate job-urile Assistant Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Swiss Solutions
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.07.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem Swiss Solutions, cea mai mare agenție de traduceri din si furnizarilor de servicii lingvistice din Romania. Lucrăm la cele mai înalte standarde profesionale și etice cu scopul de a livra servicii de traducere potrivite pentru tine.

    Cerinte

    Postul necesită:

    - aptitudini excelente de comunicare (în scris, verbală, telefonică) și de colaborare
    - gândire analitică solidă și competență decizională;
    - aptitudini foarte bune de stabilire a priorităților, în special capacitatea de a trata sarcini multiple în perioade scurte de timp
    - aptitudini foarte bune de negociere și atenție sporită la detalii
    - cunoștințe foarte bune de limba engleză
    - foarte bune cunoștințe de utilizare a calculatorului
    - diplomă de licență
    - permis de conducere, categoria B
    - responsabilitate, meticulozitate, atenție la detalii, inițiativă și gândire strategică

    Responsabilitati

    Pentru a îndeplini acest rol:

    - te vei ocupa de toate aspectele procesului de traducere: primirea solicitărilor de la clienții din portofoliul tău, identificarea celui mai bun freelancer cu care să lucrezi, livrarea la timp proiectelor
    - vei identifica necesitățile clientului
    - vei planifica proiectele în ce privește: costul, timpul de execuție, resursele
    - vei menține o comunicare clară atât cu clienții, cât și cu freelancerii, negociind cei mai buni termeni cu ambele părți
    - vei analiza toate informațiile necesare pentru a identifica soluția cea mai bună în scopul finalizării proiectului la timp
    - vei folosi aplicațiile și programele interne
    - vei transmite în timp util răspunsuri la solicitările clienților
    - îți vei organiza și stabili sarcinile de zi cu zi în ordinea importanței
    - vei veni cu idei pentru îmbunătățirea continuă a procesului de lucru
    - vei coordona activitățile zilnice ale biroului din București ()
    - vei respectarea procedurile și instrucțiunile de lucru
    - vei administra documentele specifice pentru proiectele proprii și pentru unele dintre proiectele celorlalți Project Manageri (clasificarea, legalizarea, autorizarea, arhivarea, păstrarea evidenței etc.)
    - te vei deplasa la diverse instituții pentru a rezolva diferite situații cu privire la proiectele Project
    - te deplasezi la diferite instituţii/clienţi/notari etc. atunci când este necesar
    - vei gestiona contabilitatea primară a facturilor, furnizorilor și clienților pentru sediul din București
    - vei colaborarea permanent cu Project Managerii de la Timișoara și Arad pentru finalizarea proiectelor conform solicitărilor clienților
    - vei respecta cu strictețe a termenelor de predare a proiectelor
    - te vei implica în diferite activităţi lunare care se desfăşoara în cadrul firmei
    - aprovizionezi sediul din București cu materialele consumabilele necesare

    Alte informatii

    Beneficii:

    - vei lucra într-un mediu prietenos, alături de o echipă tânără și foarte motivată
    - responsabilități incitante pentru a-ți folosi din plin abilitățile
    - oportunități de a învăța și de a te dezvolta
    - salariu competitiv
    - alte bonusuri lunare în funcţie de performanţă

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (203)