Junior Accountant

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Ne marim echipa, motiv pentru care suntem in cautarea unui Junior Accountant dornic de afirmare si dezvoltare, care sa se alature echipei Serraghis Asset Management, parte din APS Holding.

    Dacă îți place să lucrezi cu date financiare, te asteptăm să îți completezi experiența alături de un colectiv tânăr și entuziast.

    Cerinte :

    ➢ Studii finalizate sau în curs de finalizare;
    ➢ Cunostințele contabile și economice reprezintă un avantaj;
    ➢ Abilități dezvoltate de comunicare scrisă și orală;
    ➢ Capacitatea de a lucra individual dar și în echipă;
    ➢ Spirit de observație și atenție la detalii;
    ➢ Capacitate de organizare a timpul și a sarcinilor trasate;
    ➢ Spirit de inițiativă;
    ➢ Cunostințe Microsoft Office, în special Microsoft Excel – nivel mediu;
    ➢ Cunostințe medii de Limbă Engleză;

    Responsabilitati

    ➢ Înregistrarea documentelor financiar contabile (facturi, deconturi, extrase bancare);
    ➢ Verificarea avansurilor de trezorerie sau a diverselor fișe de cont ale partenerilor co-merciali;
    ➢ Utilizarea platformei de internet banking pentru descarcarea extraselor bancare;
    ➢ Completarea registrelor contabile obligatorii;
    ➢ Diverse sarcini administrative;

    Alte informatii

    Cel mai important aspect?

    Iti oferim un program de lucru full-time in intervalul 09:00-18:00 de luni pana vineri;
    Un sediu modern si extrem de accesibil (cladirea de birouri SkyTower - statia de metrou Aurel Vlaicu);
    Pachet salarial complex: parte fixa lunara, bonuri de masa, decontarea transportului in comun, abonament medical;
    Acces la training-uri si workshop-uri dar si la biblioteca virtuala Bookster;
    Prin colaborarea cu anumiti retail-eri beneficiezi de reduceri atat la salile de fitness cat si la anumite magazine dar si cafenele 😉