Office Infrastructure IT Technician

Angajator: Orange
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte


    Responsabilitati
    •Asigura suport L1 local sau remote pentru sistemele/serverele infrastructurii IT in scopul asigurarii disponibilitatii serviciilor (ex. Desktop, Laptop, Printer, Tableta, Switch-uri, Telefoane, Monitoare, Routere, Echipamente de videoconferinta, Unified Printing, Antivirus, Access control, etc)
    •Inregistreaza erori comune si solutii in aplicatia de gestionare a incidentelor, dupa ce incidentul a fost inchis sau dupa o revizuire periodica a incidentului
    •Creaza, publica si intretine proceduri de suport IT si intrebari frecvente in aplicatia de knowledge management
    •Rezolva problem tehnice hardware sau software pe platformele si aplicatiile aflate in administrarea sa in conformitate cu protocoalele standard si procedurile interne
    •Lucreaza cu SLA-uri bine definite si escaladeaza incidentele in fereastra de timp definita
    •Executa activitati manuale si automate de change management asa cum au fost aprobate si documentate
    •Mentine un nivel inalt de satisfactie a clientului prin clarificarea nevoilor acestuia si se asigura ca acestea sunt indeplinite.
    •Raspunde la intrebari din aria de expertiza privind produse, servicii, detalii tehnice sau relatiile cu utilizatorii

    Responsabilitati


    Educatie si experienta
    •Absolvent sau ultimul an studii superioare
    •Experienta relevanta de minim 1 an intr-o activitate/pozitie similara


    Cunostinte profesionale
    •Tehnologii Microsoft
    •Cunostinte platforme hardware fizice si virtuale
    •Cunostinte de baza retele
    •TCP/IP
    •ITIL
    •Limba engleza – fluent

    Competente specifice
    •Rezolvarea problemelor
    •Rigoare
    •Customer focus

    Iti multumim pentru aplicatie!