Asistent Director- BRD Pensii

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.05.2019

    Candidatul ideal:

    • Studii Universitare finalizate ( sau ultimul an de studii-licenta);
    • Limba engleza- nivel avansat, Limba franceza constituie avantaj;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Pachet MS Office- nivel avansat;
    • Spirit de echipa;
    • Experienta in roluri similare, cu expunere la management poate fi un avantaj;

    Responsabilitatile principale:

    • Organizeaza si urmareste calendarul si agenda directorului general;
    • Organizeaza intalniri pentru directorul general si ceilalti membrii din conducere;
    • Intocmeste diverse situatii solicitate de management;
    • Verifica documentele primite la mapa, semnaturi in conformitate cu procedurile interne si le distribuie persoanelor vizate;
    • Inregistreaza documentele de intrari-iesiri;
    • Asigura corespondenta cu Autoritatea de Supraveghere Financiara;
    • Tine evidenta contractelor cu furnizorii in format fizic si electronic;
    • Responsabilitati administrative: preia telefoanele si le directioneaza catre persoanele vizate, asigura interfata intre management si colaboratori;
    • Organizeaza evenimente interne pentru companie si Comitete pe diferite departamente;
    • Asigura protocol pentru intalniri conform solicitarilor.