Supply Chain Planner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Supply Chain Planner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    - Studii superioare, de preferinta cu profil tehnic;
    - Minim 2 ani experienta profesionala in logistica/distributie si planificare;
    - Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
    - Cunostinte avansate de operare MS Office;
    - Cunostinte de utilizare a sistemelor de gestiune si planificare (preferabil JDA) contituie avantaj;
    - Foarte bune abilități analitice cu o mare atenție la detalii;
    - Organizare, Planificare si Time Management;
    - Proactivitate.

    Responsabilitati

    - Urmareste procesele de livrare CPE-uri de la furnizori;
    - Urmareste procesul de transport echipamente pentru reparatii din regiuni, in depozitul central, la furnizor si retur;
    - Urmareste si planifica activitatea de transport international pentru CPE-uri si dupa caz, efectueaza formalitatile vamale import/export extracomunitar;
    - Mentine legatura cu clientii interni si partenerii companiei;
    - Se implica in rezolvarea situatiilor aparute la nivel de coordonare a procesului de planificare si realizare stoc;
    - Identifica stocurile disponibile intercompany pentru achizitie;
    - Analizeaza, revizuieste si transmite provizionul legat de stocuri;
    - Centralizeaza si raporteaza saptamanal, situatia stocurilor, vanzari, retururi si provizion de reconditionare, catre echipa globala;
    - Urmareste si raporteaza periodic indicatorii logistici de performanta si respecta targetul.

    Alte informatii

    Ce oferim:
    - Plan de asigurari;
    - Tichete de masa;
    - Servicii medicale competitive;
    - Abonamente preferentiale pentru serviciile UPC
    - Discount-uri, reduceri pentru sali de sport si alti furnizori de produse si servicii;
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (62)