Administrative Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Administrative Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Administrative Assistant pentru clientul sau, o companie ce activeaza in domeniul consultantei.

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare,
    • Cunostinte de limba engleza nivel mediu- avansat,
    • Cunostinte operare PC si Microsoft Office,
    • Experienta in domeniul administrativ,
    • Dorinta de a invata lucruri noi,
    • Bune abilitati de comunicare, relationare si planificare,
    • Excelente abilitati de gestionare a timpului si atentie la detalii

    Responsabilitati

    • Gestionezi documente in format fizic si electronic pentru toate departamentele
    • Organizezi si coordonezi intalniri si conferinte interne/externe
    • Inregistrezi si traduci documente interne
    • Mentii legatura cu serviciile turistice pentru calatoriile in interes de serviciu ale personalului companiei si pentru parteneri
    • Receptionezi si inregistrezi toate documentele primite de la Autoritatile Statului
    • Pastrezi legatura cu furnizorii pentru aprovizionarea companiei cu resurselor materiale si logistice
    • Intocmesti si prezinti rapoarte si situatii centralizate

    Alte informatii

    Beneficii

    Ai parte de un salariu motivant la care se adauga alte beneficii oferite de compania angajatoare.
    Daca ti-am trezit interesul si doresti sa afli mai multe detalii, asteptam cu drag candidatura ta pentru a o analiza.

    Iti dorim mult succes

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (26)