Specialist Contabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Specialist Contabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Specialist Contabilitate pentru clientul sau, o companie ce activeaza in domeniul FMCG.

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare (de preferat in domeniul economic-financiar),
    • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu-avansat,
    • Cunostinte operare PC si Microsoft Office,
    • Capacitatea de coordonare si organizare,
    • Abilitati de prioritizare a lucrurilor,
    • Spirit de echipa.

    Responsabilitati

    • Comunici cu clientii si cu alte departamente interne, privind activitatile in desfasurare si rezolvarea problemelor,
    • Mentii registrul de evidenta a documentelor,
    • Te ocupi de arhivarea documentelor specifice,
    • Efectuezi si inregistrezi rapoarte si situatii financiar-contabile,
    • Tii evidenta contractelor si mentii relatia cu furnizorii,
    • Comunici si cooperezi cu superiorul in vederea respectarii indicatorilor contractuali si a celor operationali.

    Alte informatii

    Ai parte de un salariu motivant la care se adauga alte beneficii oferite de compania angajatoare.
    Daca ti-am trezit interesul si doresti sa afli mai multe detalii, asteptam cu drag candidatura ta pentru a o analiza.
    Iti dorim mult succes!