Specialist Administrare Credite (Clienti Expuneri Mari)

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul tau:
    -Studii superioare de lunga durata economice sau tehnice
    -Vechime minima in activitate - 2 ani in institutii financiar bancare
    Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului):
    -reglementarile bancare specifice
    -cunostinte legate de analiza de portofoliu si monitorizare
    -cunoasterea produselor bancare si a modului de functionare a acestora
    -limba engleza – nivel mediu
    -aplicatiile IT specifice domeniului de activitate

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    -Verifici indeplinirea conditiilor precedente si efectuezi verificarile stipulate in reglementarile interne in vederea implementarii documentelor contractuale si a procesarii operatiunilor aferente acestora;
    -Actualizezi, in aplicatia informatica, obligatiile contractuale si activitatile specificate in deciziile de credit in vederea monitorizarii portofoliului de credite gestionat;
    -Efectuezi verificarile stipulate in reglementarile interne, intocmesti fisele de monitorizare si situatia expunerilor si a garantiilor aferente clientilor corporate necesare a fi incluse in aplicatia de credit;
    -Introduci, activezi si actualizezi informatiile pe durata de viata a garantiilor;
    -Transmiti solicitari de efectuare a publicitatii garantiilor reale mobiliare;
    -Oferi suport in administrarea clientilor aflati in administrare normala si workout, in procesele aferente procedurilor legale si in actiunile de audit furnizand documentele in format electronic existente in aplicatiile informatice si a celor originale solicitate din locatiile de pastrare centralizata, fisa de monitorizare si rapoartele de monitorizare;
    -Efectuezi activitati de incarcare a documentelor contractuale scanate in aplicatia de eligibilitate, verificare criterii de eligibilitate, identificare actiuni de remediere in vederea indeplinirii criteriilor de eligibilitate.