Analist Financiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Holcim active.


Vezi toate job-urile Analist Financiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Holcim
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.06.2019

    Principale responsabilități: 

    • Realizează analize financiare pentru a sprijini procesul de luare a deciziilor și pregătește rapoarte financiare periodice.
    • Monitorizează și analizează evoluția indicatorilor financiari selectați pentru gestionarea performanței la nivel de segment și companie (realizat vs. buget, anul anterior, forecast). Face recomandări și vine cu idei pentru îmbunătățirea rezultatelor sau a proceselor;
    • Participă la realizarea previziunilor pentru perioada următoare și pe termen lung bazate pe analiza realizărilor anterioare și a perspectivele de dezvoltare viitoare (MTP, buget, forecast).
    • Calculează și interpretează indicatori de performanță la nivel de produs, segment, companie.
    • Participă la pregătirea documentației și calculațiilor financiare pentru aprobarea proiectelor de investiții, asigură monitorizarea cheltuielilor de investiții și a indicatorilor definiți. 
    • Pregătește prezentări și analize pentru echipa de management.
    • Administrează sistemul de planificare Cognos la nivel de companie și asigură suport utilizatorilor implicați în procesul de planificare.
    • Participă la procesul de închidere în aria de controlling, incluzând calculația de cost.
    • Participă la pregătirea rapoartelor de grup inclusiv interpretarea variațiilor.
    • Execută operațiuni de controlling în SAP așa cum sunt definite în organizație (STPO, LGPO, definire comenzi interne).

    Ce oferim:

    • Pachet salarial motivant
    • Compensare ore suplimentare
    • Abonament clinica medicală privată
    • Prima de performanță
    • Pachet de beneficii flexibile
    • Asigurare de risc și accident
    • Mediu de lucru în care sănătatea și siguranța ta sunt pe primul loc.
    Candidatul pe care îl căutam va avea: 
    • Studii superioare economice.
    • Minim 3 ani experiență într-un rol similar.
    • Abilități excelente de analiză.
    • Foarte bune abilități de organizare și planificare.
    • Inițiativă și orientare către rezultat.
    • Excelente abilitați de comunicare și relaționare.
    • Cunoștințe operare PC: MS Office, SAP, prelucrare baze de date constituie un avantaj.
    • Cunoștințe limba engleză nivel intermediar.