Functionar Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PepsiCo active.


Vezi toate job-urile Functionar Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: PepsiCo
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    PepsiCo products are enjoyed by consumers more than one billion times a day in more than 200 countries and territories around the world. PepsiCo generated more than $64 billion in net revenue in 2018, driven by a complementary food and beverage portfolio that includes Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. PepsiCo's product portfolio includes a wide range of enjoyable foods and beverages, including 22 brands that generate more than $1 billion each in estimated annual retail sales.

    Guiding PepsiCo is our vision to Be the Global Leader in Convenient Foods and Beverages by Winning with Purpose. “Winning with Purpose” reflects our ambition to win sustainably in the marketplace and embed purpose into all aspects of the business.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare, de preferat in domeniul economic;
    • Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, orientat spre rezultate;
    • Atitudine pro-activă şi dorința de a acumula cat mai multe cunoştinţe;
    • Foarte bune abilitati de comunicare, flexibilitate, spirit de initiativa, spirit de echipa
    • Capacitatea de a lucra sub presiune, respect pentru termene limita, procese, proceduri
    • Intelegerea proceselor specifice businessului;
    • Limba engleza – nivel conversational;
    • Cunostinte pachet Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outlook); SAP este considerat un plus;
    • Cunoștințe de bază privind reglementările locale in vigoare.

    Responsabilitati

    • Deruleaza activitati de administrare (introducere, actualizare) baze de date (clienti, furnizori, produse / alte articole, preturi, discounturi, campanii, conturi contabile etc.);
    • Aplica, respecta procesele si procedurile specifice Master File (solicitarile de introducere, modificare date, aprobari necesare, executie la timp a solicitarilor etc.);
    • Participa in proiecte multifunctionale care au implicatii asupra bazelor de date din SAP si alte sisteme, asigurand coerenta acestor proiecte cu activitatile Master File;
    • Pregateste, la cerere, anumite rapoarte specifice Master File;
    • Asigura suport / training departamentelor interne pentru activitati specifice legate de administrarea bazei de date; relatii functionale cu departamentele interne.