CAMPAIGN MANAGEMENT LEADER

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.08.2019

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de CAMPAIGN MANAGEMENT LEADER!

    Cerintele noastre sunt:

    • Absolvent / masterand studii economice superioare
    • Experienta de minim 5 ani in domeniul bancar
      • Creativitate
      • Competente solide analitice
      • Pragmatism
      • Comunicare clara si de impact
      • Orientare catre rezultate
      • Atitudine pro-activa
      • Viziune strategica si intelegerea mediului bancar

     

    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat, inclusiv limbajul de specialitate
    • Experienta in prelucrare Baze de date (SQL este un plus)
    • Cunoasterea avansata a pachetului Microsoft Office (Word,Excell, Power Point, Outlook Express), cunostinte avansate de operare pecalculator

    De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    • Urmareste definirea, implementarea si optimizarea campaniilor CRM (Customer Relationship Management) cu scopul de a creste rata de cross sell si gradul de utilizare al produselor si serviciilor bancii in conditiile unui raport rezultat/investitie optim;
    • Partener important al liniilor de businsess privind identificarea oportunitatilor intre segmentele de clienti, organizeaza activitatea pentru gasirea surselor de valoare
    • Asigura optimizarea programelor CRM din punct de vedere ROI prin identificarea combinatiei optime intre grupul de clienti targetati, canalul de comunicare/ vanzare si produsul oferit;
    • Urmareste optimizarea proceselor de definire si implementare ale campaniilor, automatizarea acestora, definirea de reguli de prioritizare a campaniilor din perspectiva ciclului de viata al clientului;
    • Colaboreaza cu responsabilii din unitatile teritoriale pentru ajustarea permanenta a fluxului de transmitere a leadurilor de vanzari;
    • Monitorizeaza rezultatele campaniilor CRM pe baza unor indicatori specifici si le prezinta periodic catre Management si alpe parti implicate