ECONOMIST SERVICII

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Penny Market active.


Vezi toate job-urile ECONOMIST SERVICII active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Penny Market
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 24.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mândri de echipa noastră și de povestea Penny Market în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm Penny Market: Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tău.

    Echipa ta - Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
    Penny Market reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Penny Market Romania înseamnă:
    - 236 de magazine de tip discount
    - 3 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda)
    - Peste 4.500 de angajați
    - Sediul social al companiei, din Ștefăneștii de Jos

    Pasiunea ta - Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților Penny Market în România au început în anul 2005.
    De atunci, lanțul de magazine Penny Market a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră. În prezent compania numără peste 4.500de angajați în trei centre logistice și în 236 de magazine.
    Ce spun colegii noștri despre Penny Market?
    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
    „Am intrat în echipa Penny Market acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    Magazinul tău - În cei 13 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
    Încă din prima zi de muncă, angajații Penny Market intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.  
    Suntem unul dintre cele mai active lanțuri de magazine din România, cu un plan ambițios de expansiune și o prezență constantă în viețile clienților din 158 de orașe din țară.
    În plus, începând cu anul 2017, Penny Market este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.

    Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate".

    Cerinte

    • Absolvent al unei facultăți economice (Contabilitate ar fi un avantaj);
    • Cunoașterea limbii engleze : mediu/avansat (limba germană constituie un avantaj);
    • Cunoștințe avansate de MS Office (Excel-ul constituie un avantaj);
    • Inițiativa, implicare în luarea și aplicarea deciziilor, asumarea responsabilității;
    • Abilități de organizare, comunicare și orientare către soluții;
    • Capacitate ridicată de analiză și sinteză;
    • Rezistență la stres;
    • Disciplină și rigurozitate;


    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂȚI:

    • Înregistrează în contabilitate facturile de servicii alocate
    • Validează și transmite propunerea de plata privind furnizorii gestionați către departamentul trezorerie
    • Întocmește confirmări de sold pentru partenerii comerciali arondati și reconciliaza diferențele constatate
    • Înregistrează preliminarile lunare de cheltuieli în cazul facturilor nesosite până la termenele de închidere lunară
    • Verifică lunar rulajele conturilor de cheltuieli și venituri gestionate
    • Asigura contabilizarea și evidență corectă și completă a stocurilor de articole uz intern și ambalaje
    • Asigura contabilizarea corectă și completă a facturilor de vânzare
    • Verifică lunar jurnalul de cumpărări
    • Întocmește și depune declarații (ex: afișaj, reclamă și publicitate, salubritate) conform termenelor legale în vigoare
    • Înregistrează lunar în contabilitate impozite și taxe locale (ex: teren, clădire, afișaj, reclamă și publicitate, etc.)
    • Participa la activitățile de audit intern/extern, controale diverse autorități și întocmește rapoartele solicitate
    • Asigura arhivarea lunară a documentației gestionate
    • Îndeplinește orice alte sarcini și responsabilități stabilite de către superiorul ierarhic

    Alte informatii

    BENEFICII:

    • Asigurare medicală privată;
    • Transport asigurat;
    • Tichete de masa.
    • Posibilități multiple de învățare și dezvoltare în cadul companiei;
    • Zile suplimentare pentru concediu de odihnă.

    Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate".

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Penny Market. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Penny Market >>