Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistenta directiune - limba franceza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Docte Consulting active.Vezi toate job-urile Asistenta directiune - limba franceza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Docte Consulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.11.2019 |
Remote work: | On-site |
Organizatiile de masa sunt din ce in ce mai axate pe mecanizare si pe standardizarea oamenilor, aspecte care conduc la disparitia caracteristicilor individuale. In contrast, punem accentul pe puterile intelectuale si spirituale ale omului.
Noi credem în Organizatiile cu un suflet!
Noi credem in Oameni!
Ne dorim sa avem o noua abordare pe piata recrutarii.
Ofertele noastre sunt adaptate la cele mai recente tendinte de evolutie ale pieței. Consultantii nostri lucreaza cu pasiune si din pasiune.
Cautam intotdeauna solutii intelepte pentru a crea 'Fuziunea intre Oameni si Companii'.
Suntem implicati, creativi, flexibili si motivati de a finaliza cu succes orice proiect!
- Cunostinte avansate de limba franceza (obligatoriu);
- Studii superioare;
- Experienta intr-o pozitie similara (constituie avantaj);
- Cunostinte bune de Word, Excel, Outlook, Power Point;
- Comunicare si capacitati de relationare;
- Rigurozitate si capacitate de organizare;
- Buna gestionare a prioritatilor;
- Adaptabilitate;
- Autonomie si initiativa
- Organizeaza, la nivel de directiune, comunicarea cu toti colaboratorii externi, departamentele comerciale si serviciile suport;
- Asigura din punct de vedere organizatoric si administrativ buna derulare a activitatii companiei;
- Asigura comunicarea cu administratia locala si cu autoritatile romane;
- Organizeaza calatorii si deplasari in interesul serviciului (rezervari, cazare, transport, etc.);
- Organizeaza evenimente/ animatii la nivel de companie;
- Organizeaza/ participa la realizarea fluturasilor publicitari;
- Emite, claseaza si arhiveaza diferitele documente si dosare;
- Pregateste dosare de intalnire si procese verbale ale intalnirilor;
- Realizeaza traduceri scrise si orale;
- Gestioneaza agenda si programul de intalniri ale directorului general;
- Gestioneaza comenzile, stocurile si relatiile cu furnizorii de consumabile de birou;
- Gestioneaza cheltuielile de birou, inregistreaza cererile de cheltuieli generale;
- Alte activitati de secretariat si receptie;
Clientul nostru este o companie cu capital francez, producator de mobila de lux din Targu Mures.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent de Proiect - Targul Mures Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la