Manager Account Management Team

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Manager Account Management Team active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac.

    Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem determinați să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

    Peste 4000 de persoane lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

    Poti regasi multe detalii despre noi si despre rolurile deschise in prezent, accesand site-ul nostru de cariere.

    Cerinte

    Requirements

    • 1-3 years of related work experience in Account Management or Category Management;
    • Previous Team Management Experience;
    • Online ecommerce experience is a plus;
    • BA/MA degree in Economics;
    • Strong Microsoft Office skills [Excel, Word, Power Point];
    • Strong communication skills (oral and written) both in Romanian and English;
    • Positive attitude, eager to learn;
    • Excellent problem-solving skills, critical thinking and analytical skills;
    • Interest in setting up and improving processes;
    • Demonstrated ability to translate customer needs into business and product requirements;
    • Able to prioritize complex deliverables;
    • Detail-oriented and strong follow-through.

    Responsabilitati

    Responsibilities

    • Establish contact with each of the eMAG Marketplace partners allocated and create solid work relationships;
    • Generate value for Marketplace partners selling their products through the eMAG website, developing the tools, capabilities and collaborating with cross functional teams to deliver the required results;
    • Analyze huge sets of data, make correlations, draw valid conclusions and define personalized action plans, adapted to the needs of each partner;
    • Identify underperforming partners, determine the main issues that drove to those results and create improvement plans;
    • Analyze all key performance indicators for these partners and, together with them, establish measures to correct all deviations;
    • Follow up constantly on all established improvement methods and make sure they happen in due time;
    • Perform multichannel analysis;
    • Acquire an in-depth knowledge of all aspects relating to ecommerce (Commercial, Marketing, Operations);
    • Demonstrate excellent time-management skills and the ability to work independently, while using departmental resources, policies and procedures;
    • Actively seek solutions through logical reasoning and data interpretation skills and identifies trends to appropriate channel including improvement suggestions;
    • Draw conclusions based on big data analysis as a base for business decisions.