HR Content Lead

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LSEG Romania active.


Vezi toate job-urile HR Content Lead active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: LSEG Romania
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.04.2019
    Remote work: On-site

    Responsabil pentru inspectarea, crearea, îmbunătățirea și menținerea politicii RU, a fluxului de lucru și pentru managementul conținutului în portalul Global HR. Acest job va veni în ajutorul activității comerciale prin asigurarea fluxurilor de lucru, a șabloanelor și a politicilor corespunzătoare pentru sectorul de Resurse Umane, precum și a asistării corecte a clienților interni (Angajați) prin intermediul departamentului de RU.

    Responsabilități cheie

    • Raportarea către Managerul pentru furnizarea serviciilor din cadrul Grupului și colaborarea cu ceilalți responsabili pentru conținutul global în vederea definirii și dezvoltării politicilor de Management al conținutului, standardelor, liniilor directoare și procedurilor pentru toate sectoarele Resurselor Umane.
    • Administrarea sistemului pentru portalul RU și baza de date pentru furnizarea excelenței în servicii, prin crearea și menținerea unei experiențe RU adecvate pentru utilizator.
    • Dezvoltarea și menținerea unui catalog de cunoștințe alcătuit din linii directoare, proceduri și sisteme.
    • Gestionarea conținutului și stabilirea standardelor designului de conținut pentru portal în vederea comunicării eficiente cu clienții interni.
    • Dobândirea informațiilor actualizate privind cele mai bune practici și cele mai noi tehnologii în industrie în vederea îmbunătățirii practicilor interne, reducerii costurilor de funcționare și creșterii eficienței operaționale.
    • Definirea și crearea conținutului specific proceselor pentru portal (strategie, politică, proceduri, noutăți), menținerea la zi și asigurarea relevanței conținutului.
    • Dezvoltarea procedurilor de întreținere a bazei de date, inclusiv generarea, încărcarea inițială, gestionarea modificărilor și arhivarea, în vederea asigurării integrității datelor.
    • Responsabil pentru asigurarea întreținerii Portalului RU, inclusiv dezvoltarea specificațiilor funcționale/tehnice, depanarea problemelor și implementarea inițiativelor împreună cu GSDM.
    • Colaborarea cu departamentul de Marketing și echipele de proiectare pentru planificarea și dezvoltarea proceselor relevante pentru conținutul site-ului, stil și layout, precum și pentru a asigura faptul că echipele de furnizare dețin instrumentele necesare asigurării unor servicii excelente pentru clienți.
    • Asigurarea conformității cu legea (de exemplu, drepturi de autor și protecția datelor)
    • Menținerea la zi cu dezvoltările și generarea ideilor noi pentru atragerea atenției audienței.
    • Abilitatea de a scrie procese și proceduri de operare standard cu orientare minimă.
    • Gestionarea distribuirii conținutului pe canalele online și platformele de socializare în vederea creșterii traficului de internet.

    Experiența necesară

    • Experiență de lucru dovedită ca Manager de proces/conținut pentru portaluri RU online precum Service Now sau Remedy BMC.
    • Experiență practică în utilizarea pachetului MS Office și Visio.
    • Cunoștințe tehnice elementare privind HTML și publicarea pe internet.
    • Cunoștințe de operare pe platformele de socializare.
    • Competențe excelente de scriere în limba engleză.
    • Atenție la detalii și abilitatea de a documenta procese la standarde clare și exigente.
    • Abilități de organizare și de gestionare a timpului.
    • Gândire independentă și strategică, cu abordare practică.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (61)