Consultant Economist ERP

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Step Up active.


Vezi toate job-urile Consultant Economist ERP active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    • Studii superioare economice;
    • Experienta in domeniul analizei implementarii si/sau Suportului pentru software ERP sau de Contabilitate constituie un avantaj;
    • Cunostinte de contabilitate (inchideri TVA, venituri si cheltuieli, declaratii fata de organele abilitate, cash-flow si bugete, salarizare – familiar cu orice situatie de raportare financiar-contabila)
    • Cunostinte de interogare baze de date in limbaj SQL cu baze de date (Access, PostgreSQL, Microsoft SQL sau Oracle);
    • Abilitati economice si tehnice respectiv pasiune pentru domeniul IT;
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat;
    • Organizare, atentie la detalii, capacitate de concentrare in conditii de stres si de a munci sub presiune, responsabilitate, atitudine proactive;
    • Persoana atrasa de situatii problematice si provocari, motivata pentru activitati dinamice;
    • Abilitati bune de comunicare si coordonare;

    Alte cerinte:
    • Disponibilitate pentru deplasari in tara;
    • Permis de conducere categ. B.

    Responsabilitati

    • Organizeaza, executa si controleaza activitatile de suport-mentenanta si concepere a aplicatiilor integrate de tip ERP;
    • Determina nevoile specifice ale clientilor, customizeaza solutiile si implementarea acestora;
    • Optimizeaza solutiile existente;
    • Intretine sistemul clientilor si ofera suport post-implementare;
    • Urmareste modificarile legislative;
    • Participa cu solutii la stabilirea specificatiilor economice si de business logic aferente unui viitor sistem;
    • Stabileste specificatiile economice ale proiectelor de implementat.
    • Verifica ca si membru in echipa de proiect de implementare in mod continuu sii post implementare ca specificatiile “economice” ale proiectului sunt respectate in implementare si post-implementare
    • Elaboreaza Caietul “de analiza” – PAC – Proiect Analiza Client – care reflecta specificatia “fluxurilor si proceselor aplicatiei ERP” din punct de vedere economic ce va fi “ghidul business logic” al proiectului ce se va avea in vedere in implementare
    • Elaboreaza “hand-book-ul” – Ghidul de lucru cu aplicatia ERP specific proiectului pentru proiectele in care este implicat.