Specialist Administrare Personal - cu experienta in Charisma

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Personal - cu experienta in Charisma active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 23.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!

    Cerinte

    Echipa de Resurse Umane din cadrul Grupului DONA se mărește și ne căutăm un nou coleg/ o nouă colegă.

    Cum arată viitorul coleg/ viitoarea colegă:
    - studii superioare finalizate
    - experiență operare Charisma HCM
    - atestat de Inspector resurse umane și cunoștințe solide de legislația muncii
    - cel puțin 1 an experiență în administrare de personal, în companii cu minim 500 de salariați
    - operare MS Office (Word, Excel, Outlook): nivel mediu-avansat
    - atenție la detalii, spirit de observație, bună capacitate de analiză
    - fire ordonată și organizată, un bun management al timpului
    - bune abilități de interrelaționare și comunicare, abilități de lucru în echipă
    - discreție și un bun caracter moral

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitățile tale:
    - întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului conform legislației actuale în vigoare: dosare personal, contracte de muncă, acte adiționale, decizii, adeverințe care atestă vechimea în muncă, precum și alte tipuri de adeverințe solicitate de salariați
    - actualizarea bazei de date Charisma cu informațiile transmise de către salariați
    - arhivarea fizică și electronică a dosarelor de personal
    - întocmirea corectă, completarea și depunerea la termen a registrului general de evidență a salariaților în format electronic – REVISAL
    - oferirea de consultanță salariaților, în probleme ce țin de legislația muncii
    - întocmirea rapoartelor specifice pentru clienții interni cu privire la date despre angajați (situația zilelor de concediu, încetări, angajări etc.)
    - verificarea pontajului
    - transmiterea către Specialistul Salarizare a tuturor informațiilor relevante pentru efectuarea calcului salarial

    Alte informatii

    Care vor fi beneficiile tale:
    - pachet salarial corelat cu experiența și abilitățile
    - tichete de masă
    - card de angajat DONA
    - programe de teambuilding și evenimente periodice de motivare a echipei

    Apreciem interesul și mulțumim tuturor candidaților, însă doar cei care îndeplinesc cerințele din anunț vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (48)