Customer support limba spaniola

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 22.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    -Cunostinte privind limba spaniola la nivel avansat;
    -Abilitati de comunicare scrisa si orala;
    -Persoana sociabila;
    -Orientare catre client;
    -Cunostinte de Microsoft Office;
    -Experienta nu este necesara

    Responsabilitati

    Responsabilitati
    -Se ofera suport tehnic si informational clientilor
    -Comunicarea cu clientul se face prin e-mail, chat, social media si telefonic
    -Gaseste solutii adaptate solicitarilor clientilor nostri
    -Introduce informaţiile necesare in sistemul de CRM local

    Alte informatii

    Beneficii:
    Taining platit (2/4 saptamani);
    Tichete de masa;
    Bonus de performanta;
    Asigurare medicala;
    Posibilitate de promovare profesionala.